از سوی کانون ریحانه دانشگاه کارکاه های آموزشی ویژه دانشجویان برگزار شد

۲۷ آبان ۱۳۹۴ | ۰۸:۵۱ کد : ۳۲۰۲ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۲۰
از سوی کانون ریحانه دانشگاه کارکاه های آموزشی ویژه دانشجویان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی، از سوی کانون ریحانه دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل کارگاه های آموزشی ویژه دانشجویان مجرد و متاهل خانم با حضور سرکار خانم عزتی مدرس و مشاور دانشگاه های تهران در سالن آمفی تئاتر دانشگاه برگزار شد.
این کارگاه در دو بخش مجزا برگزار شد. بخش اول ویژه دانشجویان متاهل خانم با عنوان ' خوشبختی یعنی؛ کنار همسرت شاد باشی' از ساعت 10 الی 12 برگزار شد که به موضوعات مختلف از جمله پرهیز از چشم و هم چشمی، صبوری، رفتار منطقی، احترام متقابل، مثبت نگری، محبت وصداقت و .. اشاره شد.
خانم عزتی در پایان گفت: شاد بودن همیشه ارزشمند است؛ سعی کنیم همیشه شاد باشیم و زمینه های شادی را به وجود آوریم؛ تا خستگی را از تن شریک زندگی خود دور کنیم.
بخش دوم ویژه دانشجویان مجرد با عنوان' فانتزی های یک دختر' بود که شامل افکاری از قبیل خاص بودن، ازدواج های رؤیایی با داشتن مدارج علمی عالی و... می باشد و به بحث هایی از قبیل: ازدواج حلّال مشکلات است یا خیر؟ ، پسر خوب وجود دارد یا ندارد؟ و ... پرداخته شد.
گفتنی است دبیر کانون ریحانه؛ خانم سحر تجری از همکاری صمیمانه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه،معاونت فرهنگی، خانم ها  نگین چگین مسئول بسیج دانشجویی واحد خواهران، فاطمه عسکریان دبیر کانون عفاف و حجاب و خانم امیری تشکر و قدردانی نمود.