از برگزار کنندگان ثبت نام دانشجویان جدیدالورود تقدیر به عمل آمد

۲۵ آبان ۱۳۹۴ | ۰۸:۵۱ کد : ۳۲۰۰ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۸۸
از برگزار کنندگان ثبت نام دانشجویان جدیدالورود تقدیر به عمل آمد
به گزارش روابط عمومی، طی مراسمی با حضور رییس دانشگاه، معاون آموزشی، دانشجویی و مدیر کل آموزش از برگزار کنندگان ثبت نام دانشجویان جدیدالورود تقدیر به عمل آمد.
 دکتر جواد واثقی امیری رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در این مراسم ضمن عرض خیرمقدم و تشکر و قدردانی از زحمات و حضور همکاران گفت: امسال در ثبت نام از دانشجویان جدیدالورود گامی در راستای تحقق دولت الکترونیک برداشته شد. این تحول جدید، استفاده بیشینه از امکانات برنامه آموزشی گلستان در امر پذیرش و ثبت نام دانشجویان ورودی جدید بود که در سطح و اندازه‌ای قابل قبول محقق گردید.
ایشان افزودند: برنامه های ثبت نام طی جلسات متعدد برنامه ریزی شد و هدف غایی این جلسات ارائه خدمات سریعتر با شرایط مناسب تر و کمترین حضور نیروی انسانی بود تا  دانشجویان در یک فرآیند کاملا مجازی و با کمترین حضور فیزیکی موفق به انجام پذیرش و ثبت نام خود گردند.
دکتر واثقی امیری با بیان این که ثبت نام الکترونیکی برای اولین بار در دانشگاه فعال گردید اظهار داشت: دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل از بسیاری جهات اعم از نیروی انسانی متخصص، فضای صمیمی، ارائه سریع و مناسب خدمات و ... خاص می باشد و با پتانسیل های زیادی که دارد می تواند این امر را به نحو مطلوب تری نیز به انجام برساند.
این چهره علمی گفت: اگر به ارتقای دانشگاه، ارائه امور کارشناسانه و خدمات بهتر و سریعتر بیندیشیم ممکن است به خاطر حجم بالای کار دچار خستگی جسم شویم ولی نشاط روحی ناشی از آن بسیار ارزشمند تر و لذت بخش تر است.
ایشان در پایان اظهار داشت: کار در حوزه های مختلف فراز و نشیب دارد. سیستم تشویق و تنبیه برای ایجاد انگیزه و ارائه کارایی بیشتر لازم است، لذا بهینه سازی باید صورت بگیرد، ملاک ما در امر تشویق و تنبیه ارزیابی عملکرد است، ممکن است در این ارزیابی ها دچار خطا شویم؛ اما تمام تلاش ما بر این است تشخیص مان مبری از هرگونه خطا و حق سوزی باشد.
گفتنی است در پایان از برگزار کنندگان ثبت نام دانشجویان جدیدالورود با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.