برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره همکار زنده یاد رضاعلی اکبرنژاد

۲۹ مهر ۱۳۹۴ | ۰۸:۵۱ کد : ۳۱۹۵ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۱۳
برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره همکار زنده یاد رضاعلی اکبرنژاد
به گزارش روابط عمومی، در دهه اول ماه محرم، مراسم پرفیض قرائت زیارت عاشورا همراه با عزارداری و سینه زنی هر روز صبح با استقبال دوستدران اهل بیت (ع)؛ دانشجویان، اساتید و کارمندان در دانشگاه برگزار می گردد و امروز در هفتمین روز ماه محرم این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره همکار زنده یاد رضاعلی اکبر نژاد همراه بود که با حضور خانواده محترم و بستگان ایشان در مسجدالرسول (ص) دانشگاه برپا شد.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری اباعبدا... حسین (ع) و درگذشت زنده یاد رضا علی اکبرنژاد گفت: ما باید تا وقتی زنده هستیم قدر یکدیگر را بدانیم و مرگ بهترین پند و نصیحت است.
ایشان با بیان این که در مکتب اسلام انسان اشرف مخلوقات است گفت: دین اسلام برای لحظه لحظه زندگی انسان برنامه دارد؛ چه زمانی که در این دنیا زندگی می کند و چه در عالم آخرت.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ضمن بیان این که ما مالک اعمال خودمان هستیم به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) اشاره نمود که فرمودند: «کما تعیشون تموتون وکما تموتون تحشرون» همانگونه که زندگی کردید همان گونه می میرید و همان گونه که مردید،همانگونه مبعوث می شوید.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی اظهار داشت:باطن ما اگر با تعالیم اهل بیت مانوس گردد انسان است. غیر از اهل بیت و قرآن راهی برای رستگاری نیست پس همیشه پیرو مکتب اهل بیت باشید تا گمراه نشوید.