شهدا چراغ راه و قبله نمای زندگی همه ما هستند

۳۱ شهریور ۱۳۹۴ | ۰۸:۵۱ کد : ۳۱۷۸ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۸۲
شهدا چراغ راه و قبله نمای زندگی همه ما هستند
به گزارش روابط روابط عمومی، در آغازین روز گرامیداشت هفته دفاع مقدس مراسمی با حضور جمعی از اساتید، کارمندان و دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در جوار دوشهید گمنام دانشگاه برگزار گردید.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهداء اظهار داشت:چاره ای نیست از اینکه بسمت خدا حرکت کرد اما آنچه که مهم است شیوه و روش حرکت بسمت خداست و بهترین شیوه و راه رفتن  به سوی خدا را ، شهداء بر گزیدند.
ایشان افزودند: شهداء گرانبها ترین گوهر وجودشان را که جانشان بود تقدیم به خدا کردند و دست از همه علایق و سلایق دنیوی کشیدند و راه فلاح و رستگاری که همانا صراط مستقیم بود انتخاب کردند شهداء حقیقتا چراغ راه و قبله نمای زندگی ، ملجاء حاجات و امامزادگان عشق هسنتد و هنوز دردهای بی بصری و بی بصیرتی جامعه را درمان می کنند.
مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه رسالت بزرگ امروز دانشگاهیان را حرکت در مسیر شهداء دانست وگفت :درعرصه جنگ نرم ، کسب علم ، تقوا، معنویت ،وظیفه ما این است که راهی را که شهداء انتخاب کردند درهمان مسیر گام برداریم