سومین جلسه هماهنگی استقبال و ثبت نام از دانشجویان جدیدالورود برگزار گردید

۱۸ شهریور ۱۳۹۴ | ۰۸:۵۱ کد : ۳۱۷۳ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۸۰
سومین جلسه هماهنگی استقبال و ثبت نام از دانشجویان جدیدالورود برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی، سومین جلسه هماهنگی استقبال و ثبت نام از دانشجویان جدیدالورود با حضور رییس دانشگاه، معاون آموزشی، اداری مالی، روسا و معاونین آموزشی دانشکده ها  و مدیر کل آموزش، دانشجویی، فرهنگی، تحصیلات تکمیلی، مدیر شاهد و ایثارگر، حراست و روابط عمومی در دفتر رییس دانشگاه برگزار گردید.
دکتر جواد واثقی امیری رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ضمن تشکر و قدردانی از حضور مسئولین اظهار داشت: با برگزاری این جلسه در نظر داریم اتحاد، همدلی و همبستگی مان را در راستای انجام امور ثبت نام از دانشجویان جدید الورود تداوم ببخشیم.
ایشان ضمن تشکر و قدردانی از کلیه کسانی که در ثبت نام از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در هفته جاری نقش داشتند تاکید کرد: همه ی ما در این مجموعه باید نگاه پدرانه به دانشجویان جدیدالورد داشته باشیم که با زحمات و تلاش فراوان موفق به راه یابی در این دانشگاه نخبه پرور شدند و باید فضایی را مهیا سازیم تا در نخستین روز ورودشان به دانشگاه احساس خوبی داشته باشند و قطعا نوع برخورد، پذیرش، استقبال، پذیرایی و ارائه خدمات در روحیه افراد، اطمینان آن ها به مجموعه و حتی موفقیت یا عدم موفقیتشان در آینده بسیار تاثیر گذار است.
دکتر واثقی امیری افزودند: امیدوارم با برنامه ریزی دقیق و همه جانبه بتوانیم بشترین خدمات را در کم ترین زمان ممکن به دانشجویان در روز ثبت نام ارائه نماییم تا دانشجویان با اطمینان خاطر سال تحصیلی خود را شروع نمایند.  
رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل از رؤسای دانشکده ها خواست تا همکاری لازم را داشته باشند و انجام امور ثبت نام را در اولویت امور دانشکده قرار دهند.
در ادامه سایر اعضا به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات جهت انجام بهتر امور استقبال و ثبت نام از دانشجویان جدیدالورود پرداختند.
گفتنی است ثبت نام دانشجویان جدیدالورود از تاریخ 22 الی 26 شهریورماه جاری برگزار می گردد.