برگزاری سمینار آموزشی «آشنایی با مبانی نظام مدیریت عملکرد و شیوه استقرار آن در دانشگاه‌ها»

۳۱ خرداد ۱۳۹۴ | ۰۸:۵۱ کد : ۳۱۶۳ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۹۸
برگزاری سمینار آموزشی «آشنایی با مبانی نظام مدیریت عملکرد و شیوه استقرار آن در دانشگاه‌ها»
به گزارش روابط عمومی، از سوی مدیریت نظارت و ارزیابی دانشگاه سمینار آموزشی تحت عنوان «آشنایی با مبانی نظام مدیریت عملکرد و شیوه استقرار آن در دانشگاه‌ها» در تاریخ 94/3/30 با حضور رییس دانشگاه، معاونین، رؤسای دانشکده ها، معاونین آموزشی، مدیران گروه های آموزش، مدیران اداری و کارشناسان در سالن دکتر حسینی‌زاده دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار شد.
عملکرد سازمان به عنوان توانایی سازمان در استفاده مؤثر از منابع و تولید ستاده های پایدار با در نظر گرفتن اهداف مربوط به ذینفعان تعبیر می شود و مدیریت عملکرد رویکردی نظام مند است که از طریق فرایند های تعیین اهداف استراتژیک، سنجش، جمع آوری و تحلیل داده ها و بازنگری گزارش داده های عملکرد و بازنگری نتایج آن به بهبود سازمان می انجامد و نظامی است که برنامه ها و اقدامات کلیه اجزاء سازمان را در راستای تحقق اهداف همسو می کند.
ارزیابی عملکرد فرآیند توسعه و به کاربردن شاخص های قابل اندازه گیری است که امکان ارزیابی سیستماتیک میزان پیشرفت نسبت به اهداف تعیین شده را می دهد و در واقع ارزیابی عملکرد مقایسه ای بین نتایج واقع و الگوهای از پیش تعیین شده است.
گفتنی است در این سمینار آموزشی به شاخص های ارزیابی دانشگاه در کشور های مختلف، الگوهای ارزیابی عملکرد سازمان ها، ابعاد، مؤلفه ها و شاخص های ارزیابی عملکرد در دانشگاه ها و ... اشاره شده است که علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به فایل پیوستی مراجعه نمایند.