کارگاه آموزشی حلقه های صالحین بسیج اساتید استان مازندران برگزار شد

۱۷ مرداد ۱۳۹۴ | ۰۸:۵۱ کد : ۳۱۵۰ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۱۴
کارگاه آموزشی حلقه های صالحین بسیج اساتید استان مازندران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی، کارگاه آموزشی حلقه های صالحین بسیج اساتید استان مازندران روز پنجشنبه پانزده مرداد 1394 از ساعت 8 صبح در سالن آمفی تئاتر زنده یاد نوشیروانی دانشگاه صنعتی نوشیروانی با حضور حضرت آیت الله حائری شیرازی برگزار گردید.
دکتر جواد واثقی امیری رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در این نشست ضمن عرض خیرمقدم به اساتید بسیجی استان مازندران و حضرت آیت الله حائری شیرازی سخنران ویژه و همچنین با تشکر و قدردانی از برگزار کنندگان این کارگاه آموزشی گفت: میزبانی این نشست برای دانشگاه افتخار بزرگی است.
ایشان با بیان این که در آستانه استقبال از شهدای غواص هستیم اظهار داشت: امروزه جمهوری اسلامی ایران و ملت شریف،  عزت و افتخار، استقلال، آزادی و سرافرازی شان را مدیون جانفشانی ها و رشادت های شهدا می باشند و فرهنگ ایثار و گذشت باید همیشه زنده بماند.
رییس تنها دانشگاه صنعتی شمال کشور با اشاره به تاریخچه دانشگاه گفت: این دانشگاه هم اکنون دارای  حدود 6 هزار دانشجو و 170 عضو هیات علمی است که حدود 2 هزار دانشجو در مقطع تحصیلات تکمیلی مشغول به تحصیل هستند.
دکتر واثقی امیری گفت: دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در سال 93 به عنوان ششمین دانشگاه صنعتی برتر کشور و یک درصد برتر دانشگاه های تاثیر گذار جهان از سوی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) معرفی شد و همچنین 3 عضو هیات علمی این دانشگاه به عنوان دانشمندان تاثیرگذار جهان انتخاب شدند.
رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: پیشرفت علمی دانشگاه باید همراه با رشد و توسعه اخلاق و خصایص اسلامی باشد. ضرورت معرفت افزایی در دانشگاه های ما یک الزام است و هدف از این معرفت افزایی صرفا افزایش دانش دینی نیست؛ بلکه باید در عمل تجلی یابد و بر حرکات و سکنات و رفتار ما تاثیر گذار باشد.
ایشان آمادگی علمی، تسلط بر مباحث کلاس، به روز بودن و آشنایی با تکنولوژی، حضور منظم و به موقع در کلاس، مرتب و منظم بودن، نگاه عادلانه داشتن، شادابی و نشاط و تواضع و فروتنی و توجه به منافع عمومی را از جمله شاخصه هایی عنوان نمود که در توسعه مسایل علمی و فرهنگی دانشجویان بسیار تاثیرگذار است.