جلسه حلقه صالحین بسیج اساتید دانشگاه برگزار گردید

۲۰ تیر ۱۳۹۴ | ۰۸:۵۱ کد : ۳۱۴۵ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۷۶
جلسه حلقه صالحین بسیج اساتید دانشگاه برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی، جلسه حلقه صالحین بسیج اساتید دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با موضوع« بحث و بررسی برنامه راهبردی دانشگاه » از سوی کانون بسیج اساتید دانشگاه برگزار گردید.
در ابتدای جلسه دکتر غلامرضا ضابط پور مسئول بسیج اساتید دانشگاه با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تسلیت شهادت حضرت علی (ع) نخست از اساتید خواستار شد تا گزاره برگ ملی را که بر اساس شش اصل از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مذاکرات هسته ای به صورت طومار تدوین شده است با امضاء خود مورد حمایت قرار دهند.
همچنین مسئول بسیج اساتید دانشگاه به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع اساتید دانشگاه های کشور و دغدغه ایشان مبنی بر کم شدن شتاب علمی کشور اشاره کرد و گفت: می توان دور نگه داشتن فضای دانشگاه ها از حاشیه سازی ها و سیاسی کاری ها به پیشرفت های علمی مانند گذشته شتاب بخشید.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حسینی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن عرض تسلیت شهادت امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) شمه ای از فضایل و مناقب آن حضرت را از زبان ابن ابی الحدید معتزلی که یکی از بزرگان اهل سنت می باشد و شرح مفصلی را بر نهج البلاغه دارد قرائت نمودند.
سپس اعضای گروه مهندسی صنایع به عنوان مجری تدوین سند چشم انداز و برنامه راهبردی دانشگاه به تشریح آن پرداختند.
دکتر مشرقی با اشاره به روش شناسی و فرایند تدوین سند و مسیر طی شده به توضیح آمار پشتیبان، وضعیت موجود، تشکیل کارگروه های مربوطه و نحوه جمع آوری اطلاعات پرداختند.
دکتر صفایی چشم اندازهای ماموریت ترسیم شده، راهبردها و زیر راهبردهای تعیین شده در 4 حوزه اصلی و 6  حوزه توانمندی را بیان نمودند.
دکتر پایدار هم به بیان آمارهای کمی وضع موجود، تبیین وضع مطلوب در حوزه معاونت های مربوطه، برنامه های عملیاتی پنج ساله اول و برنامه راهبردی 1404 پرداختند.
گفتنی است این جلسه با پرسش و پاسخ به پایان رسید.