برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیر پژوهشی دانشگاه

۱۵ تیر ۱۳۹۴ | ۰۸:۵۱ کد : ۳۱۴۳ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۰۷
برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیر پژوهشی دانشگاه
به گزارش روابط عمومی، مراسم تودیع و معارفه مدیر پژوهشی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با حضور رییس، معاون پژوهش و فناوری و کارکنان حوزه معاونت پژوهشی برگزار گردید.
در این جلسه دکتر جواد واثقی امیری رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ضمن تشکر و قدردانی از زحمات دکتر مهدی دهستانی در مدت تصدی مدیریت امور پژوهشی و توسعه آن گفت: ایشان از نیروهای کارآمد و برجسته علمی دانشکده مهندسی عمران می باشند که توفیق و سلامتی شان را از درگاه خداوند منان مسئلت داریم.
رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با تشکر و قدردانی از دکتر سید جمال حسینی پور عضو هیات علمی دانشکده مهندسی مکانیک به جهت قبول مسئولیت گفت: ایشان سابقه درخشانی در مدیریت امور پژوهشی دانشگاه مازندران و ریاست دانشکده مهندسی مکانیک دارند و امیدواریم که  در این سمت هم موفق و مؤید باشند.
سپس دکتر قریشی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه گفت: تصدی مدیریت های دانشگاهی توسط اعضای هیات علمی صرفا، ساز و کاری برای جریان سیال امور در سازمان می باشد و وجود چرخه مدیریتی یک ضرورت اساسی برای پویایی سیستم و پرداختن اعضای هیات علمی به کار اصلی خود یعنی تولید علم محسوب می شود.
ایشان همچنین با تجلیل از خدمات دکتر دهستانی، برای دکتر حسینی پور آرزوی توفیق و سلامتی نمود.
در ادامه دکتر دهستانی با ارائه گزارش مختصری از عملکردشان، انتخاب دکتر حسینی پور را به عنوان مدیر جدید پژوهشی یک گزینه مناسب عنوان نمودند و دکتر سید جمال حسینی پور با اشاره به پاره ای برنامه ها اظهار داشت: حداکثر توان خود را در راستای تحقق اهداف پژوهشی دانشگاه به کار خواهیم گرفت.