جلسه حلقه صالحین بسیج اساتید برگزار گردید

۲۴ خرداد ۱۳۹۴ | ۰۸:۵۱ کد : ۳۱۲۹ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۷۴
جلسه حلقه صالحین بسیج اساتید برگزار گردید
 به گزارش روابط عمومی، جلسه حلقه صالحین بسیج اساتید دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با موضوع  «بررسی سند چشم انداز 1404 جمهوری اسلامی ایران، دانشگاه و تحولات منطقه» از سوی کانون بسیج اساتید دانشگاه برگزار گردید.
در ابتداء جلسه ضمن  تبریک اعیاد شعبانیه و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای 15 خرداد سال 42 و امام شهیدان، سند چشم انداز 1404 قرائت گردید و با استناد از فرمایشات مقام معظم رهبری که سند چشم انداز بالاترین سند بالا دستی جمهوری اسلامی بعد از قانون اساسی است ولی گاها متاسفانه از سوی مسئولان اجرایی مورد غفلت قرار می گیرد و حتی بعضی از مسولان از وجود چنین سندی بی خبرند.
در ادامه پس از طرح مباحثی از ابعاد بین المللی سند در تبیین تحولات منطقه، اساتید نقطه نظرات خودشان را راجع به سند چشم انداز و به کار گیری آن در برنامه های راهبردی دانشگاه و نیز میزان موفقیت، چالش ها و موانع تحقق سند در ابعاد بین المللی بیان نمودند.
در پایان پیشنهاد گردید با عنایت به این که تدوین برنامه راهبردی دانشگاه در دست مطالعه و بررسی می باشد دست اندرکاران تدوین برنامه راهبردی قبل از نهایی شدن آن در جلسه آینده حلقه صالحین شرکت نمایند تا ضمن تبیین روند تدوین برنامه راهبردی از نقطه نظرات بسیج اساتید برخوردار شوند.