جشن دانش آموختگی برگزار شد

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۰۸:۵۱ کد : ۳۱۰۶ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۹۱
جشن دانش آموختگی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی از سوی انجمن های علمی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل جشن دانش آموختگی با حضور رییس، معاونین، رؤسای دانشکده ها و دانشجویان فارغ التحصیل به همراه خانواده هایشان در سالن آمفی تئاتر مرحوم نوشیروانی برگزار گردید.
دکتر ابوالفضل رنجبر نوعی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ضمن عرض تبریک و خیر مقدم به دانشجویان فارغ التحصیل و خانواده های محترمشان گفت: مسئولین دانشگاه همواره با نگاه پدرانه به شما عزیزان در راستای ارتقای سطح تحصیلی تان تلاش نمودند و موفقیت و سلامتی شما را از درگاه خداوند منان مسئلت داریم.
ایشان تاکید کردند: دانشجویی و علم اندوزی پایانی ندارد. با حرفه آموزی و کارآفرینی اطلاعات و دانش‌تان را در راستای حل معضلات جامعه به کار گیرید.
دکتر رنجبر نوعی ضمن تشکر و قدردانی از برگزارکنندگان این جشن اعلام داشت: در نظر داریم دفتر ارتباط با دانش آموخته گان را در دانشگاه دایر نماییم تا دانشجویان فارغ التحصیل با دانشگاه در ارتباط باشند.
گفتنی است در این جشن دکتر یوسف حیدری مدیر فرهنگی سابق دانشگاه از سوی انجمن ها به عنوان استاد برتر انتخاب شد و با اهدای تندیسی از ایشان تقدیر به عمل آمد.
این جشن که با برنامه های شاد و مفرح همراه بود با اهدای تندیس به فارغ التحصیلان دانشکده ها به پایان رسید.