نشست کارگروه تبلیغات مؤسسه ی جلب مشارکت های مردمی دانشگاه با نمایندگان تشکل های دانشجویی

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۰۸:۵۱ کد : ۳۱۰۵ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۰۷
نشست کارگروه تبلیغات مؤسسه ی جلب مشارکت های مردمی دانشگاه با نمایندگان تشکل های دانشجویی
به گزارش روابط عمومی، کارگروه تبلیغات مؤسسه ی جلب مشارکت های مردمی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با هدف بهره مندی از پتانسیل دانشجویانِ در حال تحصیل این دانشگاه، در اردیبهشت ماه جاری نشست مشترکی با نمایندگان تشکل های دانشجویی برگزار نمود.
این نشست مشترک با حضور دکتر ابوالفضل رنجبر نوعی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه همراه بود که ایشان در سخنان کوتاهی اهداف این نشست را برای دانشجویان بیان نمودند.
در ادامه مهندس جعفر واثقی مدیر عامل مؤسسه ضمن تشکر و قدردانی از حضور نمایندگان تشکل های دانشجویی، سخنانی پیرامون برنامه ها و اهداف مؤسسۀ مشارکت های مردمی ایراد کرد.
سپس مهندس حسین علی‌شریفی دیگر عضو این کارگروه نیز با اشاره به فعالیت های ارزشمند دانشجویان این دانشگاه در سال های پیشین فعالیت این مؤسسه، ابراز امیدواری نمود که به همت و تلاش، هوشیاری‌، نشاط، خلاقیت و ایده های جدید دانشجویان علاوه بر فعالیت های سالم دانشجویی برای ارتقای سطح کیفی دانشگاه در جلب مشارکت های مردمی می توانیم پیشرفت ها و دستاوردهای روزافزونی داشته باشیم.
در بخشی دیگری از این نشست یکی از دانشجویان در مورد چگونگی مشارکت مردم سوالی مطرح نمود که مهندس جواد بیژنی نمایندۀ صندوق قرض الحسنه توسعۀ عصر شمال در کارگروه با اشاره به مصوبه اخیر این صندوق در راستای تخصیص وام های خیرین به افراد خیری که قصد مشارکت در تجهیز دانشگاه در زمینه های مختلف را دارند، توضیحاتی درخصوص استفاده از تسهیلات در نظر گرفته شده ارائه نمودند.
یکی از نکات قابل توجه این جلسه حضور فارغ التحصیلان سال های مختلف دانشگاه نوشیروانی در کارگروه بود که فضایی صمیمی بین دانشجویان حاضر و اعضای کارگروه ایجاد کرد.
در پایان مهندس منصورعلی شریفی دیگر عضو این کارگروه با بیان خاطراتی از سید خیرین منطقۀ شمال؛ زنده یاد نوشیروانی دانشجویان را با اندیشه های والای این مرد بزرگ آشنا کرد.
در انتهای جلسه مهندس جعفر واثقی ضمن دعوت مجدد دانشجویان برای همکاری با این مؤسسه اعلام کرد مؤسسه آمادگی دارد دانشجویان عزیز را در جلسات ملاقات حضوری با خیرینی که توسط آنان شناسایی شده همراهی نماید و حتی مشارکت جلب شده را جهت مصرف مشخصی که نیاز تشکل آنهاست صرف نماید.
این جلسه با تعیین مهندس حسین علی شریفی به عنوان رابط کارگروه با دانشجویان به کار خود خاتمه داد.