ایجاد همدلی و هم زبانی بین اعضای مجموعه از جمله رویکردهای دانشگاه است

۳۱ فروردین ۱۳۹۴ | ۰۸:۵۱ کد : ۳۱۰۱ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۱۰
ایجاد همدلی و هم زبانی بین اعضای مجموعه از جمله رویکردهای دانشگاه است

به گزارش روابط عمومی، دکتر جواد واثقی امیری رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در نشست صمیمانه با نمایندگان خبرگزاری های مهر، فارس، پایگاه خبری روابط عمومی های استان مازندران، شمال پرس و وارش نیوز به ارائه گزارش عملکرد پرداختند.
ایشان نخست با اشاره به تاریخچه دانشگاه و نیت خیرخواهانه واقف آن مرحوم سید حسین فلاح نوشیروانی گفت: این دانشگاه دارای 6 هزار دانشجو، 154 عضو هیات علمی و حدود 220 کارمند می باشد.
دکتر واثقی امیری گفت: این دانشگاه 54 رشته گرایش از مقطع کارشناسی تا دکتری دارد . مجری طرح های پژوهشی در سطح ملی و منطقه ای است و ارتباط تنگاتنگی با صنایع دفاع دارد.
رییس تنها دانشگاه صنعتی شمال کشور در زمینه فعالیت های دانشجویان اظهار داشت: 28 کانون و انجمن علمی و 22 نشریه دانشجویی در این دانشگاه فعال هستند.
ایشان تاکید کردند: ایجاد همدلی و هم زبانی بین اعضای مجموعه از جمله رویکردهای دانشگاه است و سعی نمودیم تا راه های مختلف از جمله انتخابی شدن رؤسای دانشکده ها و مدیران گروه ها، تشکیل شورای صنفی با هدف تعیین اولویت ها، برگزاری مسابقات ورزشی،علمی و فرهنگی برای اعضای هیات علمی، کارمندان و دانشجویان، برگزاری جلسه هیات رییسه با اعضای هیات علمی دانشکده ها و ... افراد مجموعه را در مدیریت مشارکت دهیم و اتحاد و همدلی را ارتقاءببخشیم.
دکتر جواد واثقی امیری راه اندازی مؤسسه مشارکت های مردمی، تسهیل در تبدیل وضع، ارتقاء و ترفیع، تدوین برنامه راهبردی، افزایش تسهیلات خوابگاهی و رفاهی، افزایش پهنای باند، خرید تجهیزات آزمایشگاهی، افزایش اعتبارات دانشگاه، تاکید بر ارتقاء کمی و کیفی آموزشی، سروسامان دادن به پروژه های عمرانی و ... را از جمله فعالیت های دانشگاه در سال گذشته عنوان کرد و افزودند: افزایش سهم درآمد اختصاصی دانشگاه در بخش های آموزش و پژوهش، افزایش و توسعه مشارکت های مردمی، جلب سرمایه گذاران خارجی برای توسعه فضای ورزشی دانشگاه، تغییر در پروسه جذب اعضای هیات علمی، ارائه طرح توسعه دانشگاه برای جذب اعتبارات ملی، افزایش اختیارات دانشکده ها به خصوص در بحث مالی و ... از جمله اهداف و برنامه های دانشگاه در سال 1394 می باشد.
گفتنی است این نشست با پرسش و پاسخ به پایان رسید.