اهم برنامه های معاونت دانشجویی دانشگاه در هفته خوابگاه ها

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۰۸:۵۱ کد : ۳۱۰۰ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۷۹
اهم برنامه های معاونت دانشجویی دانشگاه در هفته خوابگاه ها
به گزارش روابط عمومی، دکتر محمد رضا حسن زاده معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: ویژه برنامه های هفته خوابگاه های دانشجویی از روز یکشنبه مورخ 27/2/94 با هدف ارتقای کیفیت خوابگاه ها و بهبود سطح زندگی دانشجویی آغاز شد و تا 30 اردیبهشت ماه جاری ادامه دارد.
معاون دانشجویی دانشگاه گفت: از جمله برنامه هاي اين هفته مي توان به برگزاری کارگاه آموزشی از سوی مرکز مشاوره دانشگاه در خوابگاه ها با موضوعات مهارت های زندگی به ویژه مهارت های ارتباطی و بین شخصی و شیوها های هم زیستی در خوابگاه و ...، برگزاري مسابقات ورزشي، فرهنگی و هنری از قبیل (دارت، طناب کشی، فوتبال دستی، دو میدانی، عکاسی، نقاشی و کاریکاتور)،  بازدید رییس، معاونین و رؤسای دانشکده ها از خوابگاه ها و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ،  انتخاب اتاق برتر با معیارهای نظافت و پاکیزگی، خلاقیت در چینش، رعایت نظم و ترتیب، مسایل اخلاقی و فرهنگی و ...، اهدای جایزه به فعال فرهنگی خوابگاه ( سرکار خانم الهه مرادی)، توزیع آش رشته در خوابگاه ها، پخش فيلم سینمایی در خوابگاه ها از سوی کانون فیلم و تئاتر دانشگاه، هماهنگی با شهرداری جهت اهدای گل به خوابگاه ها، اهدای کتاب به خوابگاهیان از سوی معاونت فرهنگی، هماهنگی با نیروهای هلال احمر جهت اجرای برنامه های آموزشی برای دانشجویان پیرامون نحوه امداد رسانی و ... را می توان اشاره نمود.
ایشان افزودند: رییس، معاونان و مسئولان دانشکده ها نیز در این هفته با حضور در خوابگاه ها ضمن گفت و گو با دانشجویان از نزدیک با مسایل زندگی دانشجویان در محیط خوابگاهی آشنا شدند.
دکتر حسن زاده در پایان گفت: دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل دارای دو خوابگاه خواهران به نام های ریحانه و کوثر هر کدام به ترتیب به ظرفیت200 و 146نفر و یک خوابگاه پسران به نام شهید امینیان به ظرفیت750نفر دانشجو می باشد.