اخبار دانشگاه، جهت و مسیر حرکت دانشگاه را نشان می دهد

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۰۸:۵۱ کد : ۳۰۹۹ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۲۳
اخبار دانشگاه، جهت و مسیر حرکت دانشگاه را نشان می دهد
به گزارش روابط عمومی، مراسم گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی با حضور رییس، معاونین و کارکنان حوزه روابط عمومی در دفتر رییس دانشگاه برگزار گردید.
دکتر جواد واثقی امیری رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، ضمن تشکر و قدردانی از حضور عزیزان و تبریک روز روابط عمومی گفت: روابط عمومی یکی از ارکان اصلی دانشگاه است که باید بر محور تفکر مداری، مشارکت مداری و اطلاع مداری باشد تا بتواند در راستای کمک به اثربخشی سازمان مؤثر باشد و با نواندیشی و نوگرایی، ابتکار و خلاقیت مستمر عجین شود و خود را با افکار عمومی منطبق و هماهنگ سازد.
رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با اشاره به این که پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه، پیشانی و تا حدودی شناسنامه آن محسوب می شود، افزود: موثرترین و کم هزینه ترین کانال ارتباطی دانشگاه با بیرون از آن، سایت اطلاع رسانی است که علاوه بر این که فضای کلی دانشگاه اعم از افتخارات، دستاوردها، فعالیت های علمی، تحقیقاتی و پژوهشی و ... معرفی می نماید باعث ایجاد انگیزه برای انجام فعالیت های مختلف می گردد و مهم تر از همه این که جهت و مسیر حرکت دانشگاه را نشان می دهد؛ بنابر این باید اخبار مهم و مفیدی که جنبه خبری دارند اطلاع رسانی شود. واقعیت نگاری، شیوه ی بیان درست و صحیح، موثق بودن، سرعت و دقت نظر نیز باید سرلوحه کار کارشناس رسانه باشد.
رییس تنها دانشگاه صنعتی شمال کشور گفت: روابط عمومی دانشگاه انصافا در انعکاس فعالیت های دانشگاه بسیار فعال، جدی و پیگیر است. روابط عمومی رییس دانشگاه نیست بلکه برای کل مجموعه فعالیت می کند و علی رغم محدودیت ها و کمبود نیرو حداکثر هماهنگی بین مدیران، معاونان، دانشجویان و کارمندان با این واحد وجود دارد و همچنین ارتباطات خوبی با اصحاب رسانه و صدا و سیما برقرار است که برای این عزیزان آرزوی توفیق و سلامتی دارم.
در ادامه هر یک از معاونین با بیان جملاتی از زحمات واحد روابط عمومی تشکر و قدردانی نمودند.
سپس احمد گلچوب فیروزجایی مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ضمن تشکر و قدردانی از نگاه ارزشمند مسئولین دانشگاه به همه حوزها و واحد روابط عمومی گفت: دنیای امروز دنیای ارتباطات است. بزرگترین سرمایه یک سازمان با توجه به هدف و ساختارش، داشتن اطلاعات موثق، دقیق و به موقع است.
گلچوب فیروزجایی تاکید کرد:  امروزه روابط عمومي و ارتباطات نقش اساسي در تقويت و پويايي هر سازمان دارند و کسانی که افتخار خدمتگزاری در روابط عمومي را پیدا می کنند  بايد مردم داري و مردم مداري را سرلوحه کار خويش قرار داده و براي کسب تفاهم هوشمندانه و سخت کوشانه تلاش کنند.
دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی دانشگاه های منطقه 8 کشور گفت: حیات یک سازمان به وجود ارتباط دوسویه درون سازمانی و برون سازمانی و انجام تبلیغات و کسب اطلاعات به روز و مفید بستگی دارد و این جاست که لزوم وجود روابط عمومی واقعی نمایان می شود.
 مدیر روابط عمومی دانشگاه گفت: امروز روابط عمومی دانشگاه با اقشار مختلف از جمله دانشجویان، اساتید، کارمندان و عموم مردم و اصحاب رسانه در ارتباط تنگاتنگ است و ما سعی می کنیم تا حد امکان خدمت رسانی کنیم.
ایشان در پایان پیشنهاداتی از قبیل ارتقای سایت دانشگاه، تدوین فرم افکارسنجی، ارتقای چارت سازمانی روابط عمومی و مسایل مربوط به سالن آمفی تئاتر دانشگاه را ارائه دادند که با استقبال مسئولین روبرو شد.
گفتنی است این مراسم با اهدای لوح تقدیر به کارکنان حوزه روابط عمومی به پایان رسید.