احراز گواهی دانش‌بنیانی توسط واحدهای مستقر در مرکز رشد دانشگاه

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۰۸:۵۱ کد : ۳۰۹۷ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۱۸
احراز گواهی دانش‌بنیانی توسط واحدهای مستقر در مرکز رشد دانشگاه
به گزارش روابط عمومی، شرکت‌های نوین فناوران سبز درکا، هوشمان پویش ناب، پارس زیست پرتو و شرکت ترز رایان افزار واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل موفق به احراز گواهی دانش‌‌بنیان از کارگروه تشخیص و ارزیابی شرکت‌های دانش‌بنیان گردیدند. لازم به ذکر است شرکت نوین فناوران سبز درکا در زمینه طراحی و ساخت سامانه‌های بازیافت، تصفیه و شرکت هوشمان پویش ناب در زمینه طراحی و ساخت ربات‌های بازرس خط لوله‌ها‌ی انتقال و شرکت پارس زیست پرتو که در زمینه طراحی و ساخت ایمپلنت‌های اندامی برای بیماران فعالیت می‌کنند.
همچنین شرکت ترز رایان افزار که در زمینه طراحی و تولید نرم افزار جامع دهیاری فعالیت می‌کند موفق به اخذ گواهی دانش‌بنیان (تولید کننده خدمات و محصولات دانش‌بنیان ) از این کار گروه گردید.
شایان توجه است شرکت‌ها بعد از تایید و دریافت مجوز دانش‌بنیان، می‌توانند از حمایت‌های قانون حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان از جمله معافیت مالیاتی و تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی بهره‌مند شوند.
گفتنی است است تاکنون 9 شرکت از واحدهای فناور مرکز رشد دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل موفق به دریافت گواهی دانش بنیان گردیدند که مشخصات آن ها به شرح ذیل می‌باشد:
فهرست شرکت‌های دانش‌بنیان مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه

ردیف

واحد فناور

مدیر عامل

ایده محوری

نوع شرکت دانش‌بنیان

1

شرکت ایرانیان هیبرید

مهندس محمود ریاضی

طراحی و ساخت کیت‌های صنعتی