حجاب یک موهبت الهی است

۲۵ فروردین ۱۳۹۴ | ۰۸:۵۱ کد : ۳۰۷۳ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۸۲
حجاب یک موهبت الهی است
به گزارش روابط عمومی، از سوی واحد خواهران نهاد رهبری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، به مناسبت گرامیداشت هفته زن و مقام مادر گفتگوی صمیمانه با دو بانوی تازه مسلمان شده روز دوشنبه 94/1/24 از ساعت 11 الی 13 در مسجدالرسول (ص) دانشگاه، با حضور دانشجویان دختر و بانوان کارمند برگزار گردید.
این دو بانوی تازه مسلمان شده که اهل کشور ترکیه بودند در این نشست نخست به معرفی خود، مدت اقامتشان در ایران و نحوه و علت پذیرش دین مبین اسلام پرداختند و در ادامه به معضل بزرگ شبکه های ماهواره ای و اثر سوء آن بر زندگی مردم و فروپاشی بنیان خانواده ها، حجاب و پوشش اسلامی و تاثیر آن در حفظ شأن و امنیت اجتماعی زنان در جامعه و ... اشاره کردند و حجاب را یک موهبت الهی بر‌شمردند.
آن ها که آزادی را در کشورشان تنها در آزادی پوشش توصیف می کردند افزودند: آزادی به معنی واقعی کلمه در وابستگی به عبودیت الهی و تعالیم انبیا است و کشوری مستقل و آزاد است که استقلال فکر و عمل داشته باشد و با پیشرفت های علمی نیازهای خود را بر طرف نماید و دست متجاوزان را از جامعه اش کوتاه کند.
این دو بانوی تازه مسلمان شده رمز استقلال و آزادی  جمهوری اسلامی ایران را در زنده نگه داشتن واقعه محرم و عاشورا، اتحاد و یکپارچگی فوق العاده و بی نظیر مردم و پیروی از ولایت فقیه عنوان کردند و تاکید نمودند: همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.