اتحاد و یکپارچگی رمز موفقیت دانشگاه است

۲۶ اسفند ۱۳۹۳ | ۰۸:۵۱ کد : ۳۰۶۸ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۹۹
اتحاد و یکپارچگی رمز موفقیت دانشگاه است
به گزارش روابط عمومی، در واپسین روزهای کاری سال 1393 جمعی از کارمندان و مدیران دانشگاه طی نشستی با دکتر جواد واثقی امیری رییس دانشگاه به ارائه گزارش عملکرد یکساله پرداختند و از حمایت های رییس و تلاش ها و زحمات شبانه روزی همکاران دانشگاهی تشکر و قدردانی نمودند.
دکتر جواد واثقی امیری رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل نیز ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و فعاایت های یکساله خانواده دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل اعم از دانشجویان، اساتید و کارمندان گفت: دانشگاه زمانی می تواند پیشرفت و حرکت رو به جلو داشته باشد که همه متحد و یکپارچه در راستای دستیابی به اهداف تلاش کنند و به حمدا... با فعالیت ها و تلاش های بی وفقه، همدفمند و همراه با برنامه ریزی مجموعه، این دانشگاه جزء10 دانشگاه برتر صنعتی در کشور شناخته شده است.
رییس تنها دانشگاه صنعتی شمال کشور با بیان این که  همه باید دغدغه دانشگاه را داشته باشند و از موفقیت ها و دستاوردهای دانشگاه خوشحال شوند و هرگونه اجحاف و تحمیل را نپذیرند افزودند: دانشگاه علی رغم مشکلات و محدودیت های اعتباری که داشت با انضباط مالی و اتحاد افراد توانسته است به اهداف از قبل تعیین شده دست یابد.
دکتر واثقی امیری بهره برداری از خوابگاه، راه اندازی مؤسسه مشارکت های مردمی، تسهیل در تبدیل وضع، ارتقاء و ترفیع، برگزاری انتخابات شورای صنفی کارمندان و دانشجویی، تدوین برنامه راهبردی و ... را از جمله فعالیت های دانشگاه عنوان کرد و افزودند: سعی کردیم تا از راه های مختلف از جمله انتخابی شدن رؤسای دانشکده ها، تشکیل شورای صنفی و ... افراد مجموعه را در مدیریت مشارکت دهیم.
رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: دانشجو در رده اول دانشگاه قرار دارد و تکریم و تلاش برای ارائه بهترین خدمات به آن ها باید در سرلوحه کار همکاران قرار گیرد.
ایشان در پایان ضمن آرزوی توفیق و سلامتی برای آحاد ملت ایران، به ویژه خانواده دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: مدیریت مجموعه آمادگی کامل را برای دریافت هر گونه پیشنهادت و نقطه نظرات دارد.
گفتنی است دکتر جواد واثقی امیری رییس دانشگاه، روز گذشته جهت تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش یک ساله کارمندان با واحد های مختلف دانشگاه دیدار نمودند.