معاون دانشجویی دانشگاه از روابط عمومی تقدیر نمود

۲۶ اسفند ۱۳۹۳ | ۰۸:۵۱ کد : ۳۰۵۸ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۹۸
معاون دانشجویی دانشگاه از روابط عمومی تقدیر نمود
به گزارش روابط عمومی، دکتر محمد رضا حسن زاده معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در جلسه ای با حضور آقای حسین پورقاسم مدیر دانشجویی، سرکار خانم جمیله شجاعی رییس اداره خوابگاه ها و خانم مریم اسماعیل نتاج رییس اداره رفاه دانشجویی از مدیر و کارشناسان روابط عمومی دانشگاه با اهدای لوح سپاس، تشکر و قدردانی به عمل آورد.
دکتر حسن زاده اطلاع رسانی دقیق، به موقع و سریع، همکاری در برگزاری کارگاه های مشاوره ای، سمینارها و مسابقات ورزشی و ... را از جمله همکاری های صمیمانه روابط عمومی عنوان کرد و سالی سرشار از موفقیت و سلامتی را برای همه دانشگاهیان آرزو نمود.
احمد گلچوب فیروزجایی مدیر روابط عمومی دانشگاه از نگاه ویژه این معاونت به واحد روابط عمومی تشکر و قدردانی نمود و افزودند: در واحد روابط عمومی سعی نمودیم تا در حد توان و جایی که امکان دارد به واحد های دیگر کمک کنیم چرا که هدف ما رشد، تعالی و ارتقاء دانشگاه است و افتخارات دانشگاه جزءافتخارات زندگی ما هم محسوب می شود.
در متن لوح تقدیر چنین آمده است:
تبادل افكار ، اطلاعات و انعكاس اقدامات انجام شده در تمامي ادارات و نهادها از جمله عواملي هستند كه علاوه بر ايجاد رقابت ، پيشرفت ها و ابتكارات جديد را در عرصه هاي مختلف به دنبال خواهد داشت . البته در جوامع علمي و نهادهاي دانشگاهي به دليل وجود خيل عظيمي از نيروهاي جوان، آرمانگرا و پرنشاط انجام این فعالیت ها ضروری و اجتناب ناپذير خواهد بود و روابط عمومي به عنوان ركن اصلي هر مجموعه نيروي محرك تمامي فعاليت ها است.
به این وسیله از همکاری های صادقانه، زحمات و تلاش های ارزشمند جنابعالی در راستای اجرای سیاست های این حوزه کمال تشکر و قدردانی را دارم و امیدوارم در سایه عنایات الهی کما‌کان در پیشبرد اهداف عالیه دانشگاه موفق و مؤید باشید.