گزارش عملکرد هیأت ممیزه دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

۲۶ اسفند ۱۳۹۳ | ۰۸:۵۱ کد : ۳۰۵۶ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۱۶
گزارش عملکرد هیأت ممیزه دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

به گزارش دبیرخانه هیأت ممیزه دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل،  در سال 1393، سیزده جلسه‌‌ی هیأت ممیزه دانشگاه در برنامه زمانی از پیش تعیین شده، تشکیل گردید. در طی جلسات مربوطه، شیوه‌نامه‌ی داخلی ارتقای اعضای هیأت علمی دانشگاه مورد بازنگری قرار گرفته و مصوبات تکمیلی جلسات هیأت ممیزه جمع‌آوری و مدون شده‌اند. در طی این جلسات، تعداد 17 پرونده‌ی ارتقاء تحت بررسی قرار گرفت که از بین آنها 4 عضو هیأت علمی به مرتبه‌ی علمی استادی و 5 عضو به مرتبه‌ی علمی دانشیاری نایل شدند.
علاوه بر بررسی پرونده‌های ارتقاء موارد متعددی از درخواست‌های اعضای هیأت علمی دانشگاه برای تبدیل وضع از مرتبه مربی به استادیاری (پس از اتمام تحصیلات در مقطع دکتری)، بازنگری و اصلاح مواردی از سرفصل‌های آموزشی در مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی نیز تحت بررسی قرار گرفت.
صرف نظر از جلسات هیات ممیزه، کمیسیون‌های تخصصی هیات ممیزه و کمیته‌های منتخب در دانشکده‌ها نیز با توجه به درخواست‌های واصل شده، جلسات متعددی نیز برگزار نموده‌اند.
هیأت ممیزه دانشگاه دارای 17 عضو هیأت علمی است که دو عضو آن به عنوان نماینده مقام عالی وزارت در جلسات شرکت می‌نمایند. 9 نفر از اعضاء دارای مرتبه‌ی علمی استادی و 8 نفر دارای مرتبه‌ی علمی دانشیاری می‌باشند.
دبیرخانه هیأت ممیزه افتخار دارد، با برگزاری منظم و ممتد کمیسیون‌های تخصصی دانشگاه پرونده‌های حائز شرایط ارتقاء را در جلسات هیأت ممیزه مطرح نموده و موجبات ارتقای اعضای محترم هیات علمی دانشگاه را فراهم آورد.
روابط عمومی دانشگاه از زحمات ارزشمند اعضا هیات ممیزه دانشگاه صنعتی نوشیروانی کمال تشکر و قدردانی را دارد.