مراسم تقدیر از اعضای ستاد بزرگداشت دهه فجر برگزار شد

۲۹ بهمن ۱۳۹۳ | ۰۸:۵۱ کد : ۳۰۲۹ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۱۰
مراسم تقدیر از اعضای ستاد بزرگداشت دهه فجر برگزار شد
به گزارش روابط عمومی، مراسم تقدیر از اعضای ستاد بزرگداشت دهه فجر دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با حضور رییس، قائم مقام و اعضای ستاد در دفتر رییس دانشگاه برگزار گردید.
در این نشست نخست احمد گلچوب فیروزجایی مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ضمن تشکر و قدردانی از حسن استقبال و پذیرش رییس دانشگاه از این مراسم گفت: هویت ما انقلاب ماست و امروز ما را با انقلاب، نظام، شهدا و امام راحل می شناسند.
ایشان افزودند: بزرگداشت ایام ا... دهه فجر تقدیر و تکریم شهدا و امام شهداست و قدردانی از نعمتی است که آن سبک بالان عاشق با نثار خونشان به ما عطا نمودند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ضمن ارائه گزارش عملکرد در این ایام ا... خجسته تاکید کرد سعی کردیم با صرف کمترین هزینه بهترین و با ارزش ترین برنامه ها را اجرا نماییم و به حمدا... با همدلی، اتحاد، صفا و صمیمیت همه اعضا این برنامه ها با شکوه هر چه بیشتر برگزار شد.
گلچوب فیروزجایی، آذین بندی فضای دانشگاه، برپایی ایستگاه صلواتی و تجدید میثاق با شهدای دانشگاه، سخنرانی اساتید بین الصلاتین و ارائه دستاوردها، دیدار با جانبازان در آسایشگاه ساری، گلباران مزار شهدای قراخیل و دیدار با خانواده شهدا، برگزاری کرسی آزاد اندیشی استقرار پایگاه سیار انتقال خون در دانشگاه، برگزاری مسابقه ورزشی بین کارکنان، هماهنگی با صدا و سیمای استان مازندران و حضور رییس دانشگاه در برنامه زنده تلویزیونی شبکه طبرستان، ارتباط با اصحاب رسانه، پایگاه های خبری و خبرگزاری ها جهت انعکاس اخبار دهه فجر و ... را از جمله برنامه های دانشگاه در ایام ا... دهه فجر برشمرد.
در ادامه دکتر جواد واثقی امیری رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ضمن تشکر و قدردانی از اعضای ستاد گرامیداشت دهه فجر گفت: بزرگداشت ایام ا... دهه فجریادآور رشادت ها، فداکاری ها  و ظلم ستیزی های ملت ایران  است.
ایشان به وحدت کلمه و یکپارچگی ملت ایران به رهبری امام راحل اشاره نمود و افزودند: استمرار هر جنبشی به زنده نگه داشتن انگیزه های اصلی آن جنبش وابسته است. انگیزه اصلی مردم مسلمان ایران در رویارویی با رژیم طاغوت تلاش برای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود و در واقع برگزاری برنامه ها و مراسم های مختلف برای بزرگداشت ایام ا... دهه فجر نیاز مجموعه کشور است تا فرهنگ ایثار، از خودگذشتگی، آزادی و استقلال طللبی فجرآفرینان احیا شود و در جان ها نهادینه گردد.
دکتر واثقی امیری تاکید کرد: دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل مملو از قابلیت ها و پتانسیل های عظیم می باشد و باید سعی کنیم تا شرایط را برای استفاده از آن ها محیا سازیم.
گفتنی است در پایان از زحمات اعضای ستاد با اهدای لوح سپاس، تشکر و قدردانی به عمل آمد.