قهرمانی تیم فوتسال اساتید دانشگاه در مسابقات ورزشی دانشگاه‌های استان مازندران

۲۵ بهمن ۱۳۹۳ | ۰۸:۵۱ کد : ۳۰۲۶ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۹۵
قهرمانی تیم فوتسال اساتید دانشگاه در مسابقات ورزشی دانشگاه‌های استان مازندران
به گزارش روابط عمومی، به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، اولین دوره مسابقات ورزشی اساتید و کارکنان دانشگاه‌های استان مازندران از تاریخ 13 لغایت 20 بهمن به میزبانی دانشگاه مازندران در رشته‌های فوتسال، والیبال و تنیس روی میز در دانشگاه مازندران برگزار گردید.
تیم فوتسال اساتید دانشگاه صنعتی نوشیروانی موفق شد در این دوره از مسابقات بالاتر از تیم‌های دانشگاه مازندران، علوم کشاورزی ساری و علوم پزشکی بابل به مقام قهرمانی دست پیدا کند.
اعضای تیم فوتسال اساتید دانشگاه به شرح زیر است:
بازیکنان:
امید جهانیان، محسن قربانی، سید محمود ربیعی، علیرضا خسروی، علی بنی‌جمالی، ابراهیم اسدی گنگرج، داریوش یوسفی کبریا، مهدی حمیدی، هادی رزاقی، حسین منتظری کردی، حسن امینی‌راد  و حسین عبدالله‌زاده آهنگر.
کادر اجرایی تیم:
ابوالفضل رنجبر نوعی،  سید اصغر قریشی امیری، غلامرضا اردشیر، حسین پورقاسم و تقی رمضان‌نژاد.
گفتنی است در بخش مسابقات تنیس روی میز و والیبال تیم دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به مقام سومی بسنده کرد و تیم های دانشگاه مازندران و علوم  پزشکی بابل به مقام های اول و دوم رسیدند.
اعضا تیم تنیس روی میز اساتید و کارمندان: غلامرضا ضابط پور، میثم جعفری، بهرام محمد زاده و عین ا... خیری.
مربی و سرپرست تیم: علی یعقوبی
 روابط عمومی دانشگاه این افتخار ارزشمند را به اعضای تیم، کادر اجرایی و کلیه دانشگاهیان تبریک عرض می نماید و از اداره تربیت بدنی دانشگاه و نیز دانشگاه مازندران به جهت میزبانی و برنامه ریزی این مسابقات تقدیر و تشکر به عمل می آورد.