افتتاح سامانه پاسخگویی به سؤالات و شبهات 'مجیب '

۲۵ بهمن ۱۳۹۳ | ۰۸:۵۱ کد : ۳۰۲۵ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۹۷
افتتاح سامانه پاسخگویی به سؤالات و شبهات 'مجیب '
به گزارش روابط عمومی، سامانه پاسخگویی به سؤالات و شبهات 'مجیب ' از سوی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در جلسه 183 شورای فرهنگی دانشگاه با حضور رییس و اعضای شورا افتتاح گردید.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه گفت: امروزه در محیط های مجازی و پیامکی بحمد الله احادیث و روایات و موضوعات زیادی نوشته و رد و بدل می شود اما این پدیده مبارک گاهی از روی عمد یا سهو دچار نوساناتی شده است و متاسفانه بعضی از اين فرصت، براي ايجاد شبهات در افكار شيعيان استفاده سوء مي نمايند.
 ایشان افزودند با توجه به موارد مذکور دفتر نهاد مقام معظم رهبري در دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل اقدام به راه اندازي فضاي مجازي جهت پاسخگويي به سوالات دانشجويان دانشگاه در زمینه های قرآنی، اعتقادی، اخلاقی، احکام، سیاسی اجتماعی، تاریخی و مشاوره گرفته است تا گوشه اي از دين خود را در اين باب ادا نمايد. همانطور كه امام خميني رحمت الله عليه فرمود مبدا تمام تحولات دانشگاه است، اميد است اين گام كوچك مبدایي براي فراگير شدن اين سنت پسنديده باشد.
قابل ذکر است در صورت رضایت نداشتن از پاسخ سوالات می توانید با طرح سوال جدید و اشاره به سوال قبل و یا کد رهگیری قبلی خود، پیگیر پاسخ خود باشید.