برگزاری نخستین نشست بین منطقه ای روابط عمومی دانشگاه های 8 و 9 کشور

۲۲ دی ۱۳۹۳ | ۰۸:۵۱ کد : ۳۰۱۰ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۰۵
برگزاری نخستین نشست بین منطقه ای روابط عمومی دانشگاه های  8 و 9 کشور
به گزارش روابط عمومی،  با هماهنگی های به عمل آمده از سوی دبیران شورای هماهنگی روابط عمومی دانشگاه های منطفه 8 و 9 کشور اولین نشست روابط عمومی های بین منطقه ای وزارت علوم تحقیفات و فناوری در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 17 و 18 دی ماه 93 در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با حضور خانم دکتر بروجردی مشاور وزیر و مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم برگزارشد.
احمد گلچوب فیروزجایی دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی دانشگاه های منطقه 8 کشور ضمن تبریک میلاد مسعود پیامبر رحمت حضرت محمد(ص) و امام صادق(ع) گفت: هدف از این نشست بین منطقه ای، تبادل تجربیات در زمینه های مختلف بویژه مسائل مربوط به روابط عمومی دانشگاه بود و تاکید نمود که همه ما باید از این فرصت مغتنم بدست آمده حد اکثر بهره را ببریم.
دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی دانشگاه های منطقه 8 کشور نقش روابط عمومی را در توسعه سازمان بسیار مهم دانست و افزودند: روابط عمومی یکی از واحدهایی است که در توسعه سازمان میتواند نقش بسیار موثر ایفا نماید. هر واحد از سازمان در توسعه و ارتقاء سطح سازمان خود می تواند کمک مفید و موثری داشته باشد ولی روابط عمومی در راستای نیل به همه اهداف ، وظایف سنگین تری به عهده دارد و به نوعی نقطه عطف دیگر واحد ها می باشد این جاست که استفاده از تجربیات دیگران می تواند گره کشا مسائل باشد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: روابط عمومی دانشگاه های منطقه هشت کشور از موفق ترین روابط عمومی درسطح دانشگاه کشورمی باشند و در جشنواره های مختلف روابط عمومی های این منطقه حایز رتبه برتر شدند و دبیرخانه این منطقه تا کنون اقدام به برگزاری سه جشنواره، بیست نشست در سطح مدیران و کارشناسان،  و 18 کارگاه آموزشی در زمینه های مختلف با حضور مدرسان مجرب و برجسته کشوری نموده است.
 در ادامه این نشست گارکاهی با عنوان شاخص های عملکرد روابط عمومی با حضور خانم دکتر بروجردی در دو نوبت صبح و عصر برگزار گردید.
 در این کارگاه پیرامون موضوعاتی نظیر جایگاه روابط عمومی در چارت سازمانی، اجرای صحیح دستورالعمل ها، اطلاع رسانی دقیق و فوری اخبار روابط عمومی در سایت و پرتال مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
گفتنی است در این نشست دکتر هاشمی معاون فرهنگی وزیر علوم، رییس دانشگاه شهید چمران اهواز و فرماندار آبادن نیز حضور یافتند.