امروز یکی از نقشه های شوم استکبار تقویت اسلام ستیزی و اسلام هراسی است

۲۷ دی ۱۳۹۳ | ۰۸:۵۱ کد : ۳۰۰۷ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۹۶
امروز یکی از نقشه های شوم استکبار تقویت اسلام ستیزی و اسلام هراسی است

به گزارش روابط عمومی مراسمی در مسجدالرسول (ص) دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با هدف محکوم کردن اهانت به ساحت نبی مکرم اسلام(ص) توسط مجله موهن شارلی ابدو برگزار شد.
 حجت الاسلام و المسلمین آقابابایی مدیر گروه معارف دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: در دین مبین اسلام اساسا سب و لعن محکوم است و خداوند متعال در سوره انعام فرمودند:  «ولا تسبوا الذين يدعون من دون الله فيسبوا الله عدوا بغير علم» و مردم را از سب و لعن دیگران بازداشته است.
آقابابایی گفت: امروز پیامبر ما به عنوان مظلوم ترین پیامبر و دین اسلام به عنوان مظلوم ترین آیین واقع شده است . در دین پیامبر جایی برای خشونت و تمسخر وجود ندارد.
ایشان تاکید کردند: باید بدانیم اسلام دین آزادی است، با خشونت و اختناق موافق نیست و این اقدامات زشت و زننده و نادرست ناشی از کج فهمی ها  و فهم نادرست از محتوای ادیان وحیانی به ویژه دین اسلام است که امروز مسئولیت عالمان دینی، حوزه های علمیه و دانشگاه‌ها را مضاعف می کند. ما باید با گفتار درست و رفتار مناسب به دنیا نشان دهیم که متن دین ما و کتاب خدا به ما آموختند که هیچ گاه زبانمان را به دشنام و فحاشی آلوده نکنیم.
عضو هیات علمی گروه معارف دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: اگر آن ها کارهای ناپسند خود را با نام آزادی بیان مشروعیت می بخشند این چه آزادی ای است که اخلاق بر آن حاکم نیست.
حجت الاسلام و المسلمین آقابابایی تاکید کرد دنیا بداند دین اسلام و پیروان او از هر گونه بددهنی نسبت به هر انسانی؛ حتی کسانی که مذهب ندارند دوری می کنند و امروز یکی از نقشه های شوم استکبار تقویت اسلام ستیزی و اسلام هراسی است و بستر آن هم در بین مسلمانان کج فهم می باشد.