نشست جمعی از محققین دانشگاه با مسئولین بلند پایه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

۲۳ دی ۱۳۹۳ | ۰۸:۵۱ کد : ۳۰۰۶ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۲۸
نشست جمعی از محققین دانشگاه با مسئولین بلند پایه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

به گزارش روابط عمومی، تعدادی از پژوهشگران و معاونین دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به همراه ریاست دانشگاه و دکتر علیزاده رییس پژوهشکده دفاعی شمال، جلساتی را با مسئولین بلند پایه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در تهران برگزار نمودند.
 این نشست به صورت جداگانه با سردار فرحی معاون وزیر دفاع ورییس سازمان هوا فضا ی وزارت دفاع ، سر دار مهندس شفقت معاون توسعه ومدیریت برنامه ریزی راهبردی وزارت دفاع ،سردار مهندس جبل عاملیان رییس موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاع ، سردار دکتر مظفری نیا رییس دانشگاه مالک اشتر و امیر سرتیپ مسیح پور معاون وزیر دفاع برگزار شد.

موضوعات مشترک مطرح شده در این نشست تاکید بر پتانسیل های ویژه و منحصر به فرد دانشگاه در زمینه های مختلف تحقیقاتی و فناوری، اشاره به تجربه بسیار خوب همکاری با وزارت دفاع به ویژه با  دانشگاه مالک اشتر و همچنین تاکید بر این که پیشرفت های دانشگاه مرهون همکاری های دو طرفه بوده و دانشگاه آمادگی کامل را برای هرگونه همکاری دوجانبه دارد.
گفتنی است مسئولین فوق نیز نسبت به این موضوعات اتفاق نظر داشته و طرح هایی جهت ادامه همکاری فی مابین مطرح نمودند و مقرر شد طرفین نسبت به تدوین برنامه هایی جهت اجرایی نمودن آن ها بپردازند.