برگزاری گنکره مجمع آسیایی و آقیانوسیه نانو در جزیره کیش

۲۹ مهر ۱۳۹۳ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۹۸۲ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۸۶
برگزاری گنکره مجمع آسیایی و آقیانوسیه نانو در جزیره کیش
به گزارش روابط عمومی، به گفته دکتر محسن جهانشاهی عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، کنگره بین المللی مجمع آسیایی و آقیانوسیه فناوری نانو اسفند ماه سال جاری در جزیره کیش برگزار می گردد.
رییس کنفرانس آب و محیط زیست مجمع آسیایی و آقیانوسیه نانو اظهار داشت: در این کنگره علاوه بر کشورهای آسیایی و آقیانوسیه از اروپا و آمریکا نیز حضور پیدا می کنند و این کنگره شامل چهار کنفرانس؛ کنفرانس انرژی با محوریت دانشگاه صنعتی شریف، کنفرانس ایمنی با محوریت دانشگاه تهران، کنفرانس علوم پزشکی با محوریت دانشگاه تهران و شهید بهشتی و کنفرانس آب و محیط زیست با محوریت دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار می شود.
این چهره دانشگاهی افزودند: کنگره مجمع آسیایی و آقیانوسیه افتخار میزبانی دانشمندان و متخصصین صاحب نام جهان در حوزه های مختلف را به عنوان سخنرانان کلیدی و مدعو دارد و همچنین برنامه ریزی نموده تا تعدادی از برندگان جایزه نوبل را جهت شرکت در این کنگره دعوت نماید و چاپ مقالات مختلف کنگره در مجلات ISIبا ضریب تاثیر مناسب در دستور کار کنگره می باشد.
ایشان در پایان اضافه کردند:از همه علاقه مندان به ویژه همکاران دانشگاهی که مایلند در این چهار محور فعالیت های پژوهشی خود را در این کنگره ارائه نمایند به سایت www.anfc2015.net مراجعه نمایند.
لازم به ذکر است زمان ارسال مقالات به احتما ل قریب به یقین برای یک بازده زمانی مناسب تمدید خواهد شد.