سرپرست معاونت آموزشي دانشکده مهندسی مکانیک منصوب ‌شد

۲۲ مهر ۱۳۹۳ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۹۸۰ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۸۳
سرپرست معاونت آموزشي دانشکده مهندسی مکانیک منصوب ‌شد
به گزارش روابط عمومی، طی حکمی از سوی دکتر جواد واثقی امیری رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، دکتر مرتضی دردل به عنوان سرپرست معاونت آموزشي دانشکده مهندسی مکانیک منصوب شد.
در متن حکم چنین آمده است:
احتراماً، نظر به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالي و پيشنهاد رئیس محترم دانشکده مهندسی مکانیک، به موجب اين حكم، به ‌عنوان سرپرست معاونت آموزشي دانشکده مهندسی مکانیک منصوب مي‌شويد.
انتظار می‌رود با توکل به خداوند متعال و همکاری مدیران محترم گروه های آموزشی، اعضای محترم هیأت علمی و کارکنان، با برنامه‌ریزی و دقت‌نظر نسبت به انجام وظایف محوله و اجرای دقیق مقررات و آیین‌نامه‌های آموزشی اقدام نموده و در راستای اهداف و سیاست های آموزشی دانشگاه، گام بردارید.
توفیق روزافزون جنابعالی را در این امر خطیر، از خداوند بزرگ مسئلت می‌نمایم.
دکتر واثقی امیری همچنین طی نامه ای از زحمات بی‌شائبه و همكاري صميمانه دکتر ربیعی در مدت تصدی معاونت آموزشی دانشکده مهندسی مکانیک، تشکر و قدردانی نمود.
روابط عمومی دانشگاه، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آقای دکتر ربیعی، انتصاب شایسته دکتر دردل را به عنوان سرپرست معاونت آموزشي دانشکده مهندسی مکانیک صمیمانه تبریک عرض نموده، موفقیت و سلامتی آن بزرگواران را از درگاه ایزد منان آرزومند است.