جشن دانش آموختگی در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار گردید

۱۷ شهریور ۱۳۹۳ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۹۶۵ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۰۸
جشن دانش آموختگی در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار گردید
به گزارش روابط عمومی، همزمان با سالروز میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) جشن دانش آموختگی در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار گردید.
دکتر جواد واثقی امیری رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ضمن عرض خیرمقدم به دانشجویان و خانواده محترمشان و تبریک به مناسبت خجسته میلاد امام رضا (ع) و موفقیت در این مقطع تحصیلی گفت: تلاش ها و موفقیت های شما عزیزان در جشنواره ها، مسابقات، کسب رتبه ی برتر و ... همگی معرف این دانشگاه در سطح کشور شد، نام دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با موفقیت های شما عجین شده است و قطعا این دستاوردها و افتخارات مرهون زحمات شما و همکاران دانشگاهی می باشد.
رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل اظهار داشت: همه ی شما تا کنون دو مرحله‌ی تحصیلی را پشت سر گذاشتید یکی مقاطع قبل از دانشگاه و دوره دانش آموزی و دیگری مقطع دانشگاه و دوره ی دانشجویی. همان گونه که تجربه کردید ساز و کارهای موفقیت در هر دوره ای با هم فرق می کند.
ایشان ضمن بیان این که جامعه ی ما به انسان های موفقی مثل شما نیاز دارد افزودند: شناخت کامل محیط و فضایی که در آن فعالیت می کنید از شاخصه های اصلی موفقیت در هر دوره ای است و علاوه بر آن تلاش و کوشش، خواستن و داشتن اراده قوی و توکل به خداوند از دیگر مؤلفه های الزامی در دستیابی به موفقیت است.
دکتر واثقی امیری گفت: بسیار خوشحالیم که شاهد موفقیت هایتان هستیم و امیدواریم که در همه ی مراحل زندگی  در پناه حق موفق و موید باشید.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا حسینی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل نیز ضمن عرض خیر مقدم و تبریک میلاد سراسر نور و برکت امام رضا (ع) گفت: تقارن این جشن را با این میلاد مبارک به فال نیک می گیریم و امیدوارم که در این روز به یاد ماندنی در پناه امام هشتم در تمامی مراحل زندگیتان سلامت و پیروز باشید.
ایشان تاکید کردند با عبور موفق از یک مقطع نباید کسانی را که مقدمات این پیروزی را برای ما فراهم کردند فراموش کنیم؛ شما بخشی از موفقیت هایتان را مدیون والدین و اساتید خود هستید.
حاج آقا حسینی سخن خود را با حدیثی از امام رضا (ع) به پایان رساند که آن حضرت فرمودند: « با جان، مال، مقام و تمام وجودت در خدمت پدرت باش و البته حقوق مادر لازم الاجرا تر است».