جلسه هماهنگی استقبال و ثبت نام از دانشجویان جدیدالورود برگزار گردید

۱۹ شهریور ۱۳۹۳ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۹۶۴ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۷۹
جلسه هماهنگی استقبال و ثبت نام از دانشجویان جدیدالورود برگزار گردید
به گزارش روابط عمومی، جلسه هماهنگی استقبال و ثبت نام از دانشجویان جدیدالورود با حضور رییس دانشگاه، معاون آموزشی، اداری مالی، فرهنگی دانشجویی، مدیر کل آموزش، دانشجویی، تحصیلات تکمیلی، روسا و معاونین آموزشی دانشکده ها، مدیر گروه معارف، مدیر اداری، شاهد و ایثارگر، حراست و روابط عمومی در دفتر رییس دانشگاه برگزار گردید.
دکتر جواد واثقی امیری رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ضمن تشکر و قدردانی از حضور مسئولین اظهار داشت: هدف از برگزاری این جلسه رسیدن به یک اتحاد، همدلی و همبستگی جهت انجام امور ثبت نام از دانشجویان جدید الورود به نحو احسن و شایسته از تاریخ 22 الی 26 ماه جاری می باشد.
ایشان ضمن تشکر و قدردانی از کلیه کسانی که در ثبت نام از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در هفته جاری نقش داشتند تاکید کرد: همه ی ما در این مجموعه متولیان تکریم هستیم و قطعا نوع برخورد، پذیرش، استقبال، پذیرایی و ارائه خدمات در روحیه افراد، اطمینان آن ها به مجموعه و حتی موفقیت یا عدم موفقیتشان در آینده بسیار تاثیر گذار است.
دکتر واثقی امیری افزودند: دانشجویان جدیدالورود کسانی هستند که تمام وقت خود را به درس و تحصیل اختصاص دادند تا موفق به قبولی در این دانشگاه شدند بنابراین آن ها انتظار تکریم دارند، انتظار دارند تا خدمات در حد دانشگاه باشد.
رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل از رؤسای دانشکده ها خواست تا همکاری لازم را داشته باشند و انجام امور ثبت نام را در اولویت امور دانشکده قرار دهند.
در ادامه سایر اعضا به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات جهت انجام بهتر امور استقبال و ثبت نام از دانشجویان جدیدالورود پرداختند.