آزادگان سند زنده و ماندگار هشت سال دفاع مقدس هستند

۲۷ مرداد ۱۳۹۳ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۹۴۹ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۷۵
آزادگان سند زنده و ماندگار هشت سال دفاع مقدس هستند
به گزارش روابط عمومی، به مناسبت گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، نشست صمیمی رییس دانشگاه با آزادگان در دفتر ریاست دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار گردید.
در این نشست دکتر جواد واثقی امیری رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ضمن تشکر و قدردانی از حضور آزادگان در این مراسم گفت: آزادگان سند زنده و ماندگار هشت سال دفاع مقدس هستند.
ایشان افزودند: در جبهه جنگ و اسارت آزادگان سرافراز با تحمل درد و رنج، پیام استقلال و استقامت را به سراسر جهان رسانده و اقتدار ایران اسلامی در عرصه بین‌المللی را افزایش دادند. و امروز جبهه کار و تلاش و فعالیت است و در راستای اقتصاد مقاومتی باید سعی کنیم تا حد امکان هزینه ها را کاهش دهیم.
رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ضمن بیان این که آزادگان تبلور واقعی و تجلی اصلی عشق و دلدادگی به آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، افزودند: آزادگان سرافراز ما با مقاومت دلیرانه خود سبب یاس و ناامیدی دشمنان و موجب سرافرازی و تقویت نظام اسلامی شدند، به طوری که با مقاومت این آزادگان بسیاری از اهداف انقلاب تثبیت شد.
دکتر واثقی امیری گفت: تجلیل از مقام آزادگان در واقع تجلیل از فرهنگ ایثار و شهادت طلبی است و فشار مضاعفی که به آزادگان وارد شده است به هیچ طریق قابل جبران نیست.
ایشان در پایان گفت: آن چه می ماند خدمات ارزنده است، افتخار دانشگاه برای همه است و باید سعی کنیم تا فضایی را فراهم کنیم که همگان بتوانند با آرامش خاطر، ایده ها و نظراتشان را بیان کنند و همچنین از آزادگان دانشگاه خواست تا با ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات دانشگاه را در طی مدارج عالیه یاری نمایند.
گفتنی است این نشست با بیان نقطه نظرات حضار و اهدای لوح تقدیر به آزادگان به پایان رسید.