نشست مطبوعاتی رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با اصحاب رسانه

۱۴ مرداد ۱۳۹۳ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۹۴۶ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۱۴
نشست مطبوعاتی رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با اصحاب رسانه
به گزارش روابط عمومی، نشست مطبوعاتی رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار برگزار گردید.
دکتر جواد واثقی امیری در این نشست ضمن تشکر و قدردانی از حضور کلیه خبرنگاران و همچنین عرض تبریک به مناست روز خبرنگار گفت: نامگذاری یک روز از سال به روز خبرنگار نشان دهنده ی نقش و اهمیت کار خبرنگاری است.
 رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: عصر حاضر، عصر اطلاعات و ارتباطات است و دنیا به دهکده ی جهانی تبدیل شده است بنابراین نوع اخبار و اطلاع رسانی بر سرنوشت جامعه ای که در آن زندگی می کنیم بسیار تاثیر گذار است.
این چهره دانشگاهی گفت: ما اصحاب رسانه را به عنوان بازوان مجموعه دانشگاه می‌دانیم و خواهان ارتباط تنگاتنگ و دوسویه با این قشر زحمتکش جهت اعتلا و پیشرفت علمی و فرهنگی دانشگاه هستیم و از شما می‌خواهیم به ما کمک کنید تا اطلاعات را واقع بینانه و بدون حاشیه نگاری‌ها به سمع مردم برسانیم و روحیه نشاط و امید را در محیط مجموعه بالا ببریم.
ایشان در خصوص فجایای واقع بر مردم مسلمان غزه گفت: در این زمینه شاهد سکوت رسانه های غربی هستیم و البته با اطلاع رسانی دقیق، درست و به موقع رسانه های واقع نگار افکار عمومی دنیا حساس می‌شود.
دکتر واثقی امیری به رویکردهای کلی دانشگاه اشاره کرد که عبارت اند از :
1. تدوین برنامه راهبردی برای رهایی از روزمره گی ها  با تشکیل شورای راهبردی
2. تلاش برای برگرداندن ارزش واقعی نیروی انسانی به جایگاه خاص خود و مشارکت منابع انسانی در مدیریت مجموعه از طریق انتخاب رؤسای دانشکده ها و مدیران گروه ها توسط اعضای هیات علمی هر دانشکده، جذب هیات علمی با نظر مشورتی دانشکده ها، برگزاری جلسات مشورتی با کارکنان در راستای بهره مندی از دیدگاه ها و پیشنهاداتشان در راستای مدیریت بهتر امور.
3. جلب مشارکت های مردمی؛ تشکیل هیات امنا و هیات مدیره مؤسسه جلب مشارکت های مردمی دانشگاه و آغاز تعمیر فضای بیرونی سالن آمفی تئاتر دانشگاه با بودجه این مؤسسه.
4. حمایت از فعالیت های دانشجویی و فرهنگی در چارچوب قانون برای ایجاد شور و نشاط در بین دانشجویان و با این هدف که آن ها برنامه ریزی، اجرا، نظارت بر امور و پاسخگویی را در این محیط یاد بگیرند.
رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، ضمن تاکید بر این مطلب که تبدیل علم به فناوری و کارآفرینی جزء اولویت های اصلی دانشگاه است افزودند: تلاش مضاعف برای اصلاح بودجه دانشگاه، خرید تجهیزات آزمایشگاهی و افزایش پهنای باند، برگزاری جلسات مستمر هیات اجرایی جذب و ساماندهی امور آن، برگزاری انتخابات رؤسای دانشکده ها و مدیران گروه ها، برگزاری کنگره ملی مهندسی عمران با حضور بیش از 2000 محقق و دانشجو، انتخاب مشاور برای پروژه های عمرانی، بهبود مسایل رفاهی کارکنان از جمله اقدامات انجام شده در طول شش ماه مدیریتشان است.
به گزارش روابط عمومی، این نشست با پرسش و پاسخ به پایان رسید.