برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

۳۰ تیر ۱۳۹۳ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۹۴۲ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۱۰
برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
به گزارش روابط عمومی، یک دوره مسابقات فوتسال جام رمضان با شرکت 10 تیم و حدود 80 نفر از کارکنان در شب های ماه مبارک رمضان در سالن تربیت بدنی دانشگاه برگزار گردید.
دکتر جواد واثقی امیری رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در حاشیه فینال این دوره از مسابقات گفت: برگزاری چنین مسابقاتی باعث صفا و صمیمت بیشتر بین کارکنان می شود و امیدواریم که این روند تداوم داشته باشد.
علی یعقوبی مدیر تربیت بدنی دانشگاه نیز هدف از برگزاری این مسابقات را برقراری شور و نشاط و همدلی در بین همکاران عنوان کرد.
ایشان همچنین از حمایت های همه جانبه ریاست دانشگاه، معاونت اداری مالی و معاونت دانشجویی در برگزاری این دوره از مسابقات تشکر و قدردانی نمود.
گفتنی است در این دوره از مسابقات تیم مرحوم کاظمی با حضور آقایان نیازی، طاهر نژاد، باباپور، قربانی، گلچوب، قاسمی و بنی جمالی به مقام اول دست یافت. تیم مرحوم نوشیروانی با حضور آقایان قلی زاده، موسوی، کریمی، رجبی، محمدی، خواجوندی، بابازاده و زاهدیان موفق به کسب مقام دوم شد و تیم تاسیسات با حضور آقایان باباعلی زاده، ابراهیمی، بویه، قلی زاده، نعمتی، محمدیان، کیانژاد و باباجان نژاد سوم شد.
در پایان هدایایی به رسم یادبود به این تیم ها اهدا شد و همچنین از آقایان نیازی، عباسی و گرائیلی که به عنوان داور در این دوره از مسابقات حضور داشتند تقدیر شد.