سرپرست مدیریت امور پژوهشی و فناوری دانشگاه منصوب شد

۲۱ تیر ۱۳۹۳ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۹۳۵ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۸۱
سرپرست مدیریت امور پژوهشی و فناوری دانشگاه منصوب شد
به گزارش روابط عمومی، طی حکمی از سوی دکتر جواد واثقی امیری رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، دکتر مهدی دهستانی به عنوان سرپرست مدیریت امور پژوهشی و فناوری دانشگاه منصوب شد.
در متن حکم چنین آمده است:
نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی و به پیشنهاد معاون محترم پژوهشی و فناوری دانشگاه، به موجب این حکم  با حفظ سمت، به عنوان سرپرست مدیریت امور پژوهشی و فناوری دانشگاه منصوب می‌شوید.
انتظار می‌رود با توکل به خداوند متعال و همکاری اعضای محترم هیأت علمی و کارشناسان آن مدیریت ، نسبت به حسن اجرای مقررات، آیین‌نامه‌ها و فرآیندهای پژوهشی و فناوری اقدام نموده و در راستای رویکردها و سیاست‌های عالیه دانشگاه گام بردارید.

دکتر واثقی امیری رییس دانشگاه همچنین طی نامه ای ضمن تشکر و قدردانی از زحمات دکتر غلامیان در مدت تصدی مدیریت امور پژوهشی، از درگاه خداوند متعال برای ایشان در مسئولیت ریاست دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر آرزوی توفیق و سلامتی نمود.

شایان ذکر است که دکتر دهستانی دارای مدرک کارشناسی مهندسی عمران، کارشناسی ارشد و دکتری سازه از دانشگاه صنعتی شریف می باشد.
همچنین ایشان به مدت 3 سال سرپرستی کتابخانه مرکزی دانشگاه را بر عهده دارند.
روابط عمومی دانشگاه، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آقای دکتر غلامیان، انتصاب شایسته دکتر دهستانی را به عنوان سرپرست مدیریت امور پژوهشی و فناوری دانشگاه صمیمانه تبریک عرض نموده، موفقیت و سلامتی ایشان را از درگاه ایزد منان آرزومند است.