سرپرست معاونت آموزشي دانشکده مهندسی عمران منصوب ‌شد

۱۶ تیر ۱۳۹۳ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۹۳۲ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۸۰
سرپرست معاونت آموزشي دانشکده مهندسی عمران منصوب ‌شد
به گزارش روابط عمومی، طی حکمی از سوی دکتر جواد واثقی امیری رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، دکتر امیر مدرس به عنوان سرپرست معاونت آموزشي دانشکده مهندسی عمران منصوب شد.
در متن حکم چنین آمده است:
احتراماً، نظر به تعهد و تجارب جنابعالي و پيشنهاد رئیس محترم دانشکده مهندسی عمران، به موجب اين حكم با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت آموزشي دانشکده مهندسی عمران منصوب مي‌شويد.
انتظار می‌رود با توکل به خداوند متعال و همکاری مدیران محترم گروه‌های آموزشی، اعضای محترم هیأت علمی و کارکنان، با برنامه‌ریزی و دقت‌نظر نسبت به انجام وظایف محوله و اجرای دقیق مقررات و آیین‌نامه‌های آموزشی اقدام نموده و در راستای اهداف عالیه دانشگاه، گام بردارید.
 دکتر واثقی امیری رییس دانشگاه، همچنین طی نامه ای از تلاش‌هاي ارزنده و همكاري صميمانه دکتر غلامرضا عبدا...زاده  در مدت تصدي معاونت آموزشي دانشکده مهندسی عمران تشکر و قدردانی نمود.
شایان ذکر است که دکتر مدرس دارای مدرک کارشناسی مهندسی عمران از دانشگاه مازندران، کارشناسی ارشد عمران- راه و ترابری از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دکتری عمران- راه و ترابری از دانشگاه تربیت مدرس می باشد.
همچنین ایشان مدیریت گروه راه و ترابری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل را در کارنامه سوابق اجرایی خود دارد.
روابط عمومی دانشگاه، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آقای دکتر عبدا...زاده انتصاب شایسته دکتر مدرس را به عنوان سرپرست معاونت آموزشي دانشکده مهندسی عمران صمیمانه تبریک عرض نموده، موفقیت و سلامتی ایشان را از درگاه ایزد منان آرزومند است.