جشن میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) برگزار گردید

۲۱ خرداد ۱۳۹۳ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۹۲۱ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۹۵
جشن میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) برگزار گردید
به گزارش روابط عمومی، جشن میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) با حضور پرشور جمع کثیری از اعضای هیات علمی و کارمندان در سالن مرحوم دکتر سید فرید حسینی زاده دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار گردید.
حجت السلام و المسلمین حاج آقا حسینی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، ضمن عرض خیر مقدم و تبریک میلاد سراسر خیر و برکت و نور قائم آل محمد حضرت حجت ابن الحسن حضرت مهدی (عج) گفت: اهل بیت (ع) فرمودند دوره ای فرا می‌رسد که در زمان غیبت عده‌ی زیادی به خاطر طولانی شدن زمان غیبت دچار شک و دودلی وتردید می شوند و یا ایمان و اعتقادشان به وجود آن حضرت را از دست می دهند و تنها کسانی می توانند به سلامت، این دوره را طی کنند که دستشان از قرآن و اهل بیت جدا نشود.
ایشان ضمن بیان این که بیش از 350 آیه از قرآن کریم به وجود حضرت بقیه ا... الاعظم تاویل می شود به آیه 105 سوره انبیاء اشاره کرد که خداوند متعال می‌فرماید: « و ما بعد از تورات در زبور (داود) نوشتیم و (و در کتب انبیاء سلف وعده دادیم) که البته بندگان نیکوکار من ملک زمین را وارث و متصرف خواهند شد» و با توجه به این آیه بندگان نیکوکار، اصحاب حضرت حجت هستند.
حجت السلام و المسلمین حاج آقا حسینی همچنین افزودند: بیش از 500 روایت از پیامبر اکرم (ص) راجع به غیبت صغری، کبری و حتی خصوصیات جسمی و روحی آن حضرت آمده است.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گفت: اصل حضور حضرت مهدی موعود (عج) برای همه ی ما ثابت است  اگر چه خورشید را نمی بینیم اما هیچ کس منکر وجود آن در پشت ابر نیست.
ایشان در باب عرضه ی اعمال گفت: اصل مهدویت یک اصل ثابت است و شیعه باور دارد که اعمالش در طول هفته یک بار به محضر حضرت ولی عصر عرضه می گردد.
حاج آقا حسینی به خطبه 138 نهج البلاغه اشاره کرد که امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) در آن برکات حضور قائم آل محمد (ص) را ترسیم می‌کند و می فرماید: حضرت مهدی موعود وقتی که ظهور می کنند آن بخش از کتاب خداوند و سنت پیامبر (ص) را که به آن عمل نشده است احیا می کند و به آن جامه ی عمل می پوشاند.
ایشان در پایان ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره اساتید و کارمندان مرحوم دانشگاه و طلب مغفرت برای آن عزیزان سفر کرده، به حدیثی از امام زمان (عج) اشاره کرد که فرمودند: « اگر هر یک از شما دیندار به معنی واقعی کلمه باشید ما به سراغ شما می آییم» .
گفتنی است این جشن سراسر نشاط و شور با مولودی خوانی مداح اهل بیت به پایان رسید.