برگزاری انتخابات برای تعیین رؤسای دانشکده‌های دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

۲۰ خرداد ۱۳۹۳ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۹۱۹ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۰۴
برگزاری انتخابات برای تعیین رؤسای دانشکده‌های دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
به گزارش روابط عمومی، بر اساس نظر رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل و به موجب «آیین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها، دانشکده‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری» مصوب جلسه 684 مورخ 10 اسفند ماه 1389 شورای عالی انقلاب فرهنگی، جهت مشارکت دادن نخبگان و اعضای هیئت علمی در اداره دانشگاه، روسای دانشکده‌ها‌ی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با آراء اعضای هیئت علمی این دانشگاه انتخاب شدند.

شایان ذکر است که شیوه نامه انتخاب رییس دانشکده طی بررسی های کارشناسی در شورای راهبردی، هیئت رییسه و شورای آموزشی دانشکده ها مصوب و بر اساس آن انتخابات برگزار گردید.

در این دوره از انتخابات، در دانشکده مهندسی شیمی دکتر احمد رحیم پور، دانشکده مهندسی عمران دکتر بهرام نوائی نیا، دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دکتر سید علی اصغر غلامیان و دانشکده علوم پایه دکتر حسن علی نژاد به عنوان روسای دانشکده ها انتخاب شدند.

رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در حاشیه برگزاری این انتخابات گفت: هدف ما در فرآیند انتخاباتی شدن انتخاب روسای دانشکده ها، مشارکت دادن نخبگان و اعضای هیات علمی در اداره بهتر دانشگاه بود. بدیهی است اعضای هیات علمی همکاری موثرتر با رییس دانشکده ایی خواهند داشت که خود انتخاب کرده اند.

ایشان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات رؤسای پیشین دانشکده ها و همچنین عرض تبریک به رؤسای جدید، از کلیه اعضای هیات علمی دانشکده ها خواست تا با ارائه نقطه نظرات و پیشنهاداتشان دانشگاه را در دستیابی به اهداف بلندش یاری نمایند.