نشست ریاست دانشگاه با اعضای هیات علمی گروه معارف

۱۹ خرداد ۱۳۹۳ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۹۱۸ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۱۵
نشست ریاست دانشگاه با اعضای هیات علمی گروه معارف
به گزارش روابط عمومی، جلسه هم‌اندیشی ریاست دانشگاه به همراه معاون آموزشی و مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با اعضای هیات علمی و اساتید مدعو گروه معارف برگزار گردید.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر آقابابایی مدیر گروه معارف اسلامی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ضمن عرض خیر مقدم و تشکر و قدردانی از توجه ریاست دانشگاه به این گروه گفت: اهمیت کار در گروه معارف بسیار زیاد است چرا که باید همه‌ی آن چه را که در توان داریم به کار بگیریم تا به عنوان مجموعه‌ای که بهترین بازو برای پیشبرد اهداف نظام در دانشگاه در بعد فرهنگی است فعالیت کنیم و روز به روز شاهد شکوفایی هر چه بیشتر آن باشیم.
مدیر گروه معارف اسلامی دانشگاه به فرموده مقام معظم رهبری در خصوص متولیان گروه معارف اشاره کرد که فرمودند: شما نمایندگان حوزه علمیه در دانشگاه هستید و نقش مهم پدری برای دانشجویان را بر عهده دارید.
ایشان ضمن بر شمردن اهمیت جایگاه گروه معارف در دانشگاه، به پاره‌ای از انتظارات و نیازها در این گروه از جمله در نظر گرفتن فضای آموزشی مناسب و جذاب برای دانشجویان، فضایی برای مشاوره دانشجویی در زمینه مباحث دینی، اختصاص نشریه به این گروه، تهیه نرم‌افزارهای مناسب برای تدریس و ... اشاره کرد و گفت: ما اعضای هیات علمی گروه معارف همه بر این برآوریم که وحدت رویه اساسی‌ترین مسئله در پیشبرد هر کاری به خصوص امور معارف است و امیدواریم که با فراهم شدن لوازمات بهتر، بتوانیم در این زمینه فعالیت نماییم.
در ادامه اعضای هیات علمی گروه معارف هر کدام به بیان نقطه نظرها و پیشنهادهای‌شان پرداختند.
سپس دکتر جواد واثقی امیری رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، ضمن تشکر و قدردانی از برگزاری این هم‌اندیشی گفت: قطعاً برگزاری چنین جلسات، نقش موثری در ارتقای وضعیت مجموعه، همگرایی و وحدت رویه افراد دارد.
ایشان به نقش مهم اساتید گروه معارف اشاره کرد و افزود: این گروه دو وظیفه مهم دارد نخست پیگیری مسایل آموزشی مصوب و دوم تبیین مسایل دینی برای دانشجویان و همه اساتید به خصوص اساتید این گروه به لحاظ رفتاری الگوی دانشجویان هستند.
دکتر واثقی امیری در پایان گفت امیدواریم که انشاءا... با مساعدت و همکاری یکدیگر در حد توان و امکانات موجود در جهت رفع نیازهای پیشنهادی گام های موثری برداریم.