برگزاری مراسم گرامیداشت ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) در دانشگاه

۱۳ خرداد ۱۳۹۳ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۹۱۶ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۱۵
برگزاری مراسم گرامیداشت ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) در دانشگاه
به گزارش روابط عمومی، مراسم گرامیداشت بیست و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)  با حضور جمعی از شیفتگان و دلباخته گان کوی آن حضرت در مسجدالرسول (ص) دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار گردید.
در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین دکتر آقا بابایی گفت: حضرت امام خمینی (ره) یک مسلمان واقعی بود. مسلمان واقعی به همه ی جوانب زندگی اش یعنی هم حوزه فردی و هم حوزه اجتماعی که شامل اقتصاد، سیاست، فرهنگ، مدیریت و ... می باشد توجه دارد.
دکتر آقابابایی اظهار داشت: حضرت امام (ره) انسانی بود که به رعایت حق الله و حق الناس توجه ویژه ای داشتند. در حوزه حق ا... تحت هیچ شرایطی از قبیل بیماری، تبعید، زندان و ... از نماز، قرآن، ذکر و ... غافل نمی شد و در حوزه حق الناس اشاره به پیام 8 ماده ای ایشان در زمینه رعایت حقوق شهروندی کافی است و این ها بیانگر مسلمان واقعی بودن آن حضرت می باشد.
عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با بیان این که حضرت امام (ره) جامع عقلانیت، اخلاق، معنویت، عدالت بود افزودند: ایشان زندگی زاهدانه ای داشتند و زندگی خود را وقف اسلام نمودند.
مدیر گروه معارف دانشگاه با اشاره به پاره ای از مفاد پیام امام گفت: امام  به برقراری امنیت در جامعه اهتمام ویژه ای داشتند و البته امنیت زمانی مهیا می شود که حقوق شهروندی رعایت شود.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر آقا بابایی در ادامه تاکید کرد: همه انسان ها به خصوص کسانی که مسئولیت دارند باید بدانند چیزی که به عنوان ارزش در دین مطرح است توجه به حق ا... و حق الناس است و در تعالیم دینی ما اهمیت حق الناس از حق ا... بیشتر است چرا که حق ا... ممکن است مورد بخشش خداوند باری تعالی قرار گیرد اما حق الناس تنها با ادای آن در این دنیا امکان پذیر است.