رییس گروه نظارت و ارزیابی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل منصوب شد

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۹۰۵ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۰۶
رییس گروه نظارت و ارزیابی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل منصوب شد
به گزارش روابط عمومی، طی حکمی از سوی دکتر جواد واثقی امیری رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، دکتر مرتضی نقی پور به سمت رییس گروه نظارت و ارزیابی دانشگاه، منصوب گردید.
در متن حکم چنین آمده است:
احتراماً، نظر به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم، به سمت رییس گروه نظارت و ارزیابی دانشگاه، منصوب مي‌شويد.
امید است به اتکال به خداوند متعال و همکاری معاونین و مدیران محترم دانشگاه و با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود، بتوانید ضمن نظارت و ارزیابی مستمر بر عملکرد حوزه‌های مختلف دانشگاه و با ارائه راهکارهای ارزشمند ، نسبت به اصلاح و بهبود کیفیت و کمیت فعالیت های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجرایی دانشگاه اقدام نمایید.
دکتر واثقی امیری رییس دانشگاه، همچنین طی نامه ای از تلاش‌هاي ارزنده و همكاري صميمانه دکتر محمد رضا کرمی ملائی در مدت تصدي ریاست گروه نظارت و ارزیابی دانشگاه تشکر و قدردانی نمود.
به گزارش روابط عمومی، دکتر مرتضی نقی پور دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد عمران از دانشگاه صنعتی اصفهان و مدرک دکتری از دانشگاه هریوت وات انگلستان می باشد.
ایشان عناوینی چون مدیر گروه عمران و مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران، معاون آموزشی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه مازندران و دبیری هشتمین کنگره ملی مهندسی عمران را در کارنامه سوابق اجرایی خود دارد.
روابط عمومی دانشگاه، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آقای دکتر کرمی، انتصاب شایسته دکتر نقی پور را به عنوان رییس گروه نظارت و ارزیابی دانشگاه صمیمانه تبریک عرض نموده، موفقیت و سلامتی ایشان را از درگاه ایزد منان آرزومند است.