دیدار مسئولین دانشگاه با خانواده مرحوم دکتر باستانی

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۹۰۴ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۲۱
دیدار مسئولین دانشگاه با خانواده مرحوم دکتر باستانی
به گزارش روابط عمومی، در راستای احترام به جایگاه علم و دانش و گرامیداشت یاد و خاطره اساتید مرحوم دانشگاه، جمعی از مسئولین دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با خانواده دکتر باستانی دیدار کردند.
در این دیدار دکتر جواد واثقی امیری رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ضمن دلجویی از خانواده دکتر باستانی، گرامیداشت یاد و خاطره اساتید مرحوم و زحمت کشان بی مدعای مجموعه را جزء وظایف پیوسته و مستمر مسئولین دانشگاه دانست و افزودند: دکتر باستانی سهم قابل ملاحظه و بسیار زیادی در پیشرفت، ارتقاء و حرکت رو به جلو دانشگاه داشت.
رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با اشاره به روحیه بسیار با نشاط، شاداب، قوی و همچنین جایگاه ویژه ایشان در دانشگاه گفت: دکتر باستانی در زمان حیاتشان در دانشگاه انگیزه بسیار خوبی برای جوانان تازه وارد بود و فضای مناسبی را تبیین می کرد که در پیشبرد اهداف مجموعه موثر بود.
ایشان افزودند: همه انسان ها باید دار فانی را وداع بگویند، پس خوشا به حال کسانی که با نام نیک از این دنیا رفتند و یقین داریم که دکتر باستانی نیز جزء این دسته می باشند.
دکتر واثقی امیری به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ضمن طلب مغفرت و آمرزش برای این استاد ارجمند، از خداوند منان برای خانواده دکتر باستانی و تنها یادگارشان آرزوی توفیق و سلامتی نمود.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا حسینی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این استاد عزیز به حدیثی از امام علی (ع) اشاره نمود که فرمودند: در دنیا به گونه ای زندگی کنید که تا زنده هستید مردم عاشق ملاقات با شما باشند و اگر هم از دنیا رفتید برای فقدان شما بگریند.
ایشان نیز به نمایندگی از دانشگاهیان برای خانواده دکتر باستانی آرزوی توفیق و سلامتی نمود.
به گزارش روابط عمومی در پایان با اهدای لوح سپاس به خانواده دکتر باستانی از ایشان تقدیر به عمل آمد.