دیدار رییس دانشگاه با خانواده مرحوم دکتر سید فرید حسینی زاده

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۹۰۲ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۰۶
دیدار رییس دانشگاه با خانواده مرحوم دکتر سید فرید حسینی زاده
به گزارش روابط عمومی، در آستانه ولادت امیرالمومنین حضرت علی(ع) رییس وجمعی از مسئولین دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با خانواده مرحوم دکتر سید فرید حسینی زاده دیدارکردند.
در ابتدا والدین مرحوم دکتر سید فرید حسینی زاده به بیان گوشه ای از خاطرات آن عزیز سفرکرده پرداختند و گفتند: سید فرید به مسائل عبادی و در انجام فرائض دینی بسیارجدی ومقید بود و خدمت به کشورعزیز ایران اسلامی را دوست می داشت و با توجه به این که تمامی شرایط برای رفتن به خارج از کشور برایش فراهم بود او خدمت به مملکتش را برهمه  چیز ترجیح می داد .
در ادامه دکتر جواد واثقی امیری رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با گرامی داشت یاد وخاطره مرحوم سید فرید حسینی زاده افزودند: تفقد، دلجویی و سرکشی از وظایف پیوسته و مستمرمسئولین دانشگاه است و به نوعی دیدار با چنین خانواد ه ای در حقیقت احترام به جایگاه علم ودانش است.
ایشان با اشاره به نگاه ارزشی و الهی خا نواده مرحوم به امورات دنیوی گفت: رشد و پیشرفت علمی و شخصیتی مرحوم سید فرید مرهون پرورش و تربیت پدر و مادری است که به زندگی رنگ و جلوه دینی و الهی داده بودند.
وی دکترسید فرید حسینی زاده را استاد تیزهوش و فعال دانست و گفت: مسئولیتی را که مرحوم دکتر سید فرید به عهده می گرفت با پشت کار وعشق وعلاقه و با جدیت به سرانجام می رساند و فقدان این عزیزسفرکرده سلمه ای برای دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل  بود و انشا الله روح بلندش مشمول ا لطاف وتفضلات الهی قرار بگیرد و از خداوند بزرگ صبر و شکیبایی را برای شما والدین عزیز مسئلت می نمایم.
  حجت الاسلام والمسلمین حسینی مسول نهاد مقام معظم رهبری دردانشگاه با اشاره به حدیث پیامبراسلام گفت: رسول خدا  (ص) فرمودند زرنگترین شما کسی است که بیشتر به فکر مرگ باشد ودنیا را محل گذر بداند و در آخرت باید پاسخگوی اعمال دنیویش باشد.
ایشان افزودند: اعتماد و اعتقاد به خدا ما یه آرامش و تسکین قلب است و آن چه که امروز در بین همکاران دانشگاهی از استاد سید فرید حسینی زاده به جا مانده صداقت، صفا وخوش اخلاقی ایشان بود وهمیشه هکماران به نیکی ازمرحوم یاد می کنند و یاد وخاطره اش را گرامی می دارند.
به گزارش روابط عمومی، در پایان با اهداء لوح سپاس از تلاش ، زحمات و خدمات این خانواده تقدیر به عمل آمد.
گفتنی است دکتر سید فرید حسینی زاده متولد 1355عضو هیات علمی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل و دارای دکترای رشته هوا فضا از دانشگاه صنعتی شریف بود که در پاییز سال 89 که برای زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) عازم مشهد مقدس بود در بین راه بر اثرسانحه تصادف جان به جان آفرین تسلیم گفت. روحش شاد و یادش گرامی باد.