مراسم گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار گردید

۳۱ فروردین ۱۳۹۳ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۸۸۶ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۱۴
مراسم گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار گردید
به گزارش روابط عمومی، به مناسبت میلاد با سعادت اسوه ی تمام عیار مکارم و قله‌ی رفیع فضایل، یکتا گوهر هستی؛ حضرت فاطمه زهرا (س) که با درایت امام امت به عنوان روز زن نامگذاری گردید، مراسم گرامیداشت روز زن و تجلیل از بانوان کارمند دانشگاه با حضور مسئولین و کارکنان خانم دانشگاه برگزار گردید.
دکتر جواد واثقی امیری، رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در این مراسم ضمن تبریک فرخنده زاد روز بانوی دو عالم، حضرت صدیقه کبری (س) و همچنین میلاد با سعادت رهبر کبیر انقلاب اسلامی گفت: قدردانی از بانوان در این روز خجسته به خصوص زنان شاغل به چند دلیل باید صورت بگیرد؛  زیرا زنان کارمند  با سر لوحه قرار دادن سیره حضرت فاطمه (س) در عرصه خانواده و محیط اجتماعی مسئولیت های مادری، همسری و کارمندی را بر عهده دارند.
ایشان از زحمات و تلاش های ارزشمند بانوان در پیشبرد اهداف عالیه دانشگاه تشکر و قدردانی کرد و افزود: بزرگترین عامل موفقیت یک مجموعه انجام درست و دقیق و به موقع امور می باشد.
دکتر واثقی امیری گفت: این مجموعه متعلق به فرد خاصی نیست، بلکه متعلق به کل جامعه و فرزندان ما در آینده است، لذا همگان با اتحاد و همدلی در راستای منافع آن تلاش کنیم چرا که از پیشرفت، ارتقا و رشد دانشگاه همه ی اعضا بهره‌مند می‌گردند.
 ایشان در پایان خطاب به بانوان کارمند گفت: امید است همچون گذشته با تبعیت از مکارم اخلاقی آن بانوی بزرگوار به ویژه در طی سالی که به اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی مزین است بیش از پیش در خدمت رسانی مطلوب و انجام فعالیت های موثر در جهت ارتقاء کیفی دانشگاه گام بردارید.
سپس حاج آقا رمضانی معاون مسئول نهاد نمایندگی مقام رهبری در دانشگاه نیز ضمن عرض تبریک میلاد سراسر خیر و برکت حضرت فاطمه زهرا (س) به پاره ای از شیوه های تربیتی حضرت زهرا (س) اشاره کرد و گفت: ایشان از هر نظر برای ما الگو، اسوه و نمونه است.
ایشان افزودند: نحوه ی رفتار و گفتگوی والدین با یکدیگر در رفتار و برخورد فرزندان تاثیرمی گذارد و تاکید کردند در برخورد با فرزندانتان گشاده رو باشید و علیرغم مشغله های زیاد کاری و ... که دارید فرزندان خود را از محبت مادری محروم نسازید زیرا کمبود محبت عواقب زیانباری در دوره نوجوانی دارد.
در ادامه رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل از بانوان کارمند درخواست کرد تا در راستای پیشرفت، رشد و تعالی دانشگاه، با ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات ارزنده خود مسئولین را یاری نمایند.
در پایان با اهداء شاخه گل و لوح تقدیر از بانوان کارمند دانشگاه تجلیل به عمل آمد.