حضرت ام البنین (س) محل حوائج است

۲۴ فروردین ۱۳۹۳ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۸۸۲ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۹۵
حضرت ام البنین (س) محل حوائج است
به گزارش روابط عمومی، به مناسبت گرامیداشت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، مراسمی در جوار یادمان دو شهید گمنام دانشگاه برگزار گردید.
در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا حسینی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گفت: خداوند متعال را شاکر و سپاسگزاریم که به ما این توفیق را ارزانی داشت  تا در کنار مزار شهدای گمنام به ساحت مقدس ائمه اطهار (ع) و همچنین مادر ادب، شجاعت، شهامت، تواضع و اخلاق؛ حضرت ام البنین (س) عرض ادب و احترام کنیم.
حاج آقا حسینی گفت: حضرت ام البنین (س) محل حوائج است از او بخواهیم که دلمان را الهی کند و ما را یاری کند تا دستمان از دامان اهل بیت جدا نشود.
ایشان با بیان این که حضرت ام البنین (س) بانوی بسیار مکرمی است که بعد از شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به بهترین شکل ممکن برای فرزندانش مادری کرده است افزودند: محبت ایشان به خاندان نبوت به شکلی بود که بعد از شهادت حضرت علی (ع) مدافع ولایت حضرت امام حسن مجتبی (ع) بود و همچنین این خانم با بصیرت با علاقه ی زاید الوصفی که به سیدالشهدا (ع) داشتند قمر بنی هاشم و سه پسر دیگرش را همراه امام حسین به کربلا فرستادند و به آنان سفارش کردند که پیوسته در خدمت امام حسین (ع) باشند.
 مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با اشاره به آیه 33 سوره فصلت افزودند: باید کاری کنیم که شرمنده ی شهدا نشویم و شهدا احساس غربت نکنند؛ شهدایی که برای حفظ دین و اسلام و ناموس و خاک و وطن و آزادیمان خونشان را نثار کردند.
به گزارش روابط عمومی،  این مراسم با ذکر مصائب اهل بیت به پایان رسید.