جلسه شورای هماهنگی هشتمین کنگره ملّی مهندسی عمران برگزار گردید

۲۴ فروردین ۱۳۹۳ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۸۸۱ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۷۷
جلسه شورای هماهنگی هشتمین کنگره ملّی مهندسی عمران برگزار گردید
به گزارش روابط عمومی، جلسه شورای هماهنگی هشتمین کنگره ملّی مهندسی عمران با هدف برنامه ریزی و تبادل نظر در راستای برگزاری هر چه مطلوب تر این کنفرانس با حضور اعضای هیات علمی دانشکده مهندسی عمران و مسئولین دانشگاه برگزار گردید.
 دکتر جواد واثقی امیری رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به عنوان رییس هشتمین کنگرۀ ملّی مهندسی عمران در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات دست اندرکاران این کنگره  گفت: در آینده نزدیک میزبانی کنفرانسی را بر عهده داریم که حدود دو هزار نفر در آن شرکت می کنند، لذا ضروری است  با توجه به اهمیت بالای این کنفراس و رویداد بزرگ در دانشگاه، کلیه نیروهای دانشگاه به خصوص نیروی انسانی دانشکده مهندسی عمران برای انجام بهتر و دقیق تر امور این کنفرانس همکاری جدی‌تر با دبیر کنفرانس داشته باشند.
 رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: کار عظیمی را در پیش داریم و امیدوارم که با برنامه ریزی دقیق و همکاری و همدلی صمیمانه بتوانیم آن را به نحو مطلوب به سرانجام برسانیم.
ایشان همچنین از دبیران کنگره خواستند تا با تشکیل پیوسته شورای کنگره و برنامه ریزی دقیق جهت اجرایی نمودن امور، همه موارد مرتبط پیش بینی شود و با دقت بیشتری پیگیری گردد.
در ادامه این جلسه که حدود 2 ساعت به طول انجامید اعضا به بیان نقطه نظرات پرداختند.
به گزارش روابط عمومی، هشتمین کنگره ملّی مهندسی عمران روزهای ۱۷ و ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳  در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار می گردد.