مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل منصوب شد

۱۸ فروردین ۱۳۹۳ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۸۸۰ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۹۶
مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل منصوب شد
به گزارش روابط عمومی، طی حکمی از سوی دکتر جواد واثقی امیری سرپرست دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، دکتر محمد هادی پاشایی به سمت مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه منصوب شد.
در متن حکم چنین آمده است:
احتراماً، نظر به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاون محترم آموزشی دانشگاه، به موجب این حکم، به سمت مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه منصوب می‌شوید.
اميد است به یاری خداوند متعال و با همکاری کارشناسان آن مدیریت، ضمن حسن اجرای کلیه آیین‌نامه‌ها و مقررات ابلاغی، فرآیندهای آموزشی و پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی را برنامه‌ریزی نموده و در راستای اهداف و سیاست‌های عالیه دانشگاه گام بردارید.
 توفیق روزافزون جنابعالی را در این امر خطیر، از خداوند بزرگ مسئلت می‌نمایم.
به گزارش روابط عمومی، دکتر محمد هادی پاشایی دارای مدرک کارشناسی مکانیک جامدات از دانشگاه علم و صنعت ایران، کارشناسی ارشد طراحی کاربردی از دانشگاه تهران و مدرک دکتری مکانیک از دانشگاه ساری انگلستان می باشد.
ایشان عناوینی چون مسئول آموزش و مسئول کتابخانه دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه مازندران و مدیر گروه طراحی جامدات دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل را در کارنامه سوابق اجرایی خود دارد.
روابط عمومی دانشگاه، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آقای دکتر صدیقی، انتصاب شایسته دکتر پاشایی را به عنوان مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه صمیمانه تبریک عرض نموده، موفقیت و سلامتی ایشان را از درگاه ایزد منان آرزومند است.