مراسم تودیع و معارفه سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار گردید

۲۷ بهمن ۱۳۹۲ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۸۵۴ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۱۰
مراسم تودیع و معارفه سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی، مراسم تودیع و معارفه سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه  با حضور سرپرست دانشگاه، معاونین و کارکنان حوزه معاونت آموزشی برگزار شد.
دکتر جواد واثقی امیری سرپرست دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از دکتر باباخانی معاون آموزشی سابق گفت: امیدواریم بتوانیم از هم فکری  و مشورت ایشان در شورای مشورتی و فکری بهره مند شویم.
سرپرست دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل خدمت در مجموعه دانشگاهی را موهبتی دانست که باید نصیب همه بشود تا افراد بتوانند ایده ها و خدمات  خود را ارائه دهند.
دکتر واثقی امیری با تشکر و قدردانی از دکتر بخشی به خاطر قبول مسئولیت علیرغم مشغله های زیادشان در این مقطع زمانی اظهار داشت: ایشان در حوزه های مختلف مدیریتی سابقه دارند و امیدواریم بتواند با استفاده از تجارب ارزشمندشان و همه ی پتانسیل های موجود در دانشگاه، مجموعه را در پیشبر اهداف عالیه اش یاری کند.
ایشان به سیاست ها و اولویت های کلان دانشگاه اشاره کرد و افزود: باید همه مجموعه درجایگاهی که فعالیت می کنند نخست مقصد و هدف اصلی فعالیت‌هاشان را مشخص کنند و سپس برنامه ای مدون و راهبردی برای رسیدن به آن تدوین نمایند
سرپرست دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: در حوزه معاونت آموزشی باید یک نیاز سنجی صورت گیرد و بر اساس ضرورت محلی، منطقه ای و ملی نسبت به تاسیس رشته های جدید اقدام نماییم.
ایشان تاکید کردند: جلب مشارکت های اعضای هیات علمی در برنامه ریزی ها ضروری است، کیفیت رشته های موجود باید افزایش یابد و در راستای رفع مشکلات رشته های نوپا باید اقدام کنیم تا به کیفیت لازم برسند.
دکتر واثقی امیری نظارت بر اجرای درست مقررات و فعالیت های آموزشی را امری ضروری دانست و افزود: این بدان معنی نیست که این نظارت پیش از این وجود نداشته بلکه با توجه به اهمیت بالای آن، تاکید می شود.
سپس دکتر باباخانی به ارائه گزارشی از عملکرد حوزه معاونت آموزشی پرداختند و همچنین دکتر محمد بخشی جویباری به بیان پاره ای از سیاست ها و برنامه های کلی در این حوزه اشاره نمودند.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا رمضانی ضمن تشکر و قدردانی از دکتر باباخانی و عرض تبریک به دکتر بخشی گفت: فرصت خدمت محدود است و آن چه  مهم است چگونه عمل کردن در این فضا است، با رفتارمان می توانیم این فضای خدمت را به فرصت یا تهدید تبدیل کنیم.
ایشان افزودند: در فضای مدیریتی صداقت و یکرنگی با اطرافیان مهم و در پیشبرد اهداف سازمان نیز نقش موثری دارد.
به گزارش روابط عمومی، این مراسم با اهدای لوح سپاس به دکتر عزیزا... باباخانی و تقدیم حکم سرپرستی به پروفسور محمد بخشی از سوی سرپرست دانشگاه به پایان رسید.