مراسم تودیع و معارفه سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار گردید

۲۰ بهمن ۱۳۹۲ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۸۵۱ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۱۲
مراسم تودیع و معارفه سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار گردید
 در ابتدای این مراسم دکتر جواد واثقی امیری سرپرست دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، ضمن عرض تبریک سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ایام ا... دهه فجر، به خدمات ارزنده دکتر امینی راد معاون سابق دانشجویی دانشگاه اشاره کرد و گفت: ایشان بیش از 80 درصد دوره هیات علمی خود را در پست های مختلف مدیریتی خدمت کرده اند که از درگاه خداوند متعال خواستاریم خدماتشان جزء حسناتشان به شمار آید و به ایشان اجر اخروی عنایت فرماید.
ایشان ضمن آرزوی توفیق الهی و تشکر و قدردانی از دکتر امینی راد از ایشان خواست تا دانشگاه را همچنان از مشورت ها و تجربیات ارزشمندشان بهره مند سازند.
 سرپرست دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل همچنین با اشاره به سابقه ی مدیریتی درخشان دکتر ابوالفضل رنجبر نوعی به دلیل قبول این مسئولیت خطیر از ایشان تشکر و قدردانی نمود.
دکتر جواد واثقی امیری در پایان گفت: امیدوارم همه با هم متحد و هماهنگ در راستای منافع دانشگاه و پیشبرد اهداف عالیه آن گام برداریم.
 در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا حسینی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در این مراسم با عرض تبریک ایام ا... دهه فجر گفت: ما دائما باید قدر نعمت امام و رهبری و ولایت را که خداوند متعال به ما ارزانی داشت بدانیم و آن را به یکدیگر متذکر شویم که تمامی اتحاد و یکدلی و محبت مردم در جامعه از برکات وجود این نعمت هاست.
حاج آقا حسینی تاکید کرد که باید باور داشته باشیم که نعمت رهبری و ولایت فصل الخطاب  جامعه ی ماست و افزود: رهبری و ولایت و محبت به اسلام و قرآن است که دل ها را در کنار هم محفوظ نگه می دارد.
ایشان تودیع را به معنای به امانت سپردن چیزی دانست و گفت: دکتر ابوالفضل رنجبر نوعی، با توجه به این که جایگاه ریاست دانشگاه را تجربه کرده است و سابقه مدیریتی خوبی دارد می تواند تجربه های ارزشمند خود را در حوزه معاونت دانشجویی به کار گیرد.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه، از زحمات دکتر امینی راد تشکر و قدردانی نمود و توفیق خدمت گزاری در زمینه های دیگر را برای ایشان از خداوند متعال خواستار شد.