سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل منصوب شد

۲۰ بهمن ۱۳۹۲ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۸۵۰ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۳۹
سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل منصوب شد
به گزارش روابط عمومی، طی حکمی از سوی دکتر جواد واثقی امیری سرپرست دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، دکتر ابوالفضل رنجبر نوعی به عنوان سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه منصوب شد و از زحمات دکتر حسن امینی راد تشکر و قدردانی به عمل آمد.
در متن حکم چنین آمده است:
جناب آقای دکتر ابوالفضل رنجبر نوعی
احتراماً، نظر به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه منصوب می‌شوید.
امید است به یاری خداوند متعال و همکاری مدیران و کارشناسان محترم آن معاونت بر حسن اجرای کلیه قوانین، مقررات و فرآیندهای امور دانشجویی نظارت نموده و با برنامه‌ریزی و دقت نظر در راستای سیاست‌ها و رویکردهای دانشگاه و وزارت متبوع گام بردارید.
توفیق روزافزون جنابعالی را در این امر خطیر، از خداوند بزرگ مسئلت می‌نمایم.
به گزارش روابط عمومی، دکتر ابوالفضل رنجبر نوعی دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد برق (کنترل) به ترتیب از دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشگاه تربیت مدرس تهران و مدرک دکتری برق (کنترل) از دانشگاه Surry انگلستان می باشد.
ایشان عناوینی چون سرپرست دانشگاه گلستان، عضو کمیسیون و رییس اتاق فکر اقوام، فرق و مذاهب استان گلستان، مسئول راه اندازی پارک فناوری استان گلستان، معاون اداري و مالي دانشگاه صنعتي نوشرواني بابل، معاون اداري و مالي دانشگاه مازندران، مديرگروه آموزشي مهندسي برق، مدیر گروه کنترل، مديركل امور دانشجويان شاهد و ايثارگر دانشگاه مازندران، مدیر گروه پژوهشی سیستم های هوشمند، مسئول کانون بسیج اساتید غیرانتفاعی آمل و ... را در کارنامه سوابق اجرایی خود دارد.
روابط عمومی دانشگاه، این انتصاب شایسته را به دکتر ابوالفضل رنجبر نوعی، معاونت دانشجویی و کلیه دانشگاهیان تبریک عرض می نماید.