مراسم تجلیل از غرفه‌های برتر نمایشگاه سالانه دستاوردهای پژوهشی استان مازندران برگزار شد

۳۰ آذر ۱۳۹۲ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۸۴۳ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۶۲
مراسم تجلیل از غرفه‌های برتر نمایشگاه سالانه دستاوردهای پژوهشی استان مازندران برگزار شد
به گزارش روابط عمومی، مراسم تجلیل از غرفه‌های برتر نمایشگاه سالانه دستاوردهای پژوهشی استان مازندران  در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار شد.
دکتر عسکر جانعلی زاده رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مفتح و سالروز وحدت حوزه و دانشگاه، تقارن این روز را با این مراسم به فال نیک گرفت و ابراز امیدواری نمود که این تقارن باعث ارتباط هر چه بیشتر و موثرتر دانشگاه با صنعت شود.
رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برقراری ارتباط مستحکم و تنگاتنگ  دانشگاه با صنعت را منوط به انجام تحقیقات کاربردی دانست و به بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در این زمینه اشاره کرد که فرمودند: ارتباط دانشگاه با صنعت آرزوی دیرینه‌ی ماست و 90 درصد تحقیقات دانشگاه باید کاربردی باشد.
ایشان ضمن ابراز خرسندی از استقبال پرشور از نمایشگاه اظهار داشت: این فضا، فضای ارزشمندی است و نوید این را دارد که انشاء ا... در سال‌های آینده قشر جوان ما بیشتر در این زمینه ورود پیدا کنند.
رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: اصولا از نظر تئوری دانشگاه از صنعت جلوتر است؛ اما از نظر عملی صنعت از دانشگاه جلو تر است. در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، ما شاهد آن هستیم که دانشگاه بخش تئوری خودش را به جلوتر می‌کشد و به صنعت نزدیک می‌کند و در این زمینه، موفق عمل کرده است. در این راستا قرارداد های زیادی با شرکت گاز، مخابرات، مسکن و شهرسازی  و ...  بسته شد و مخصوصا در زمینه فناوری نانو ما کار را به مرحله تجاری سازی و تبدیل علم به ثروت رساندیم که بعد از آن همت صنعتگران و مسئولین را می‌طلبد.
به گزارش روابط عمومی، در پایان این مراسم ضمن تجلیل از همه‌ی غرفه‌های شرکت کننده در نمایشگاه سالانه دستاوردهای پژوهشی استان مازندران، غرفه دسا (دیزل سنگین ایران) و شرکت گاز به عنوان غرفه‌های برتر معرفی شدند.